Doelen voor 2017

Hee, hoi, bonjour!

Ik had beloofd dat ik m’n doelen en voornemens van dit jaar nog zou delen dus dat ga ik vandaag doen! (Dit is trouwens onze 100e post op That Style Book, YAY!!)

dsc_5294-2Ik heb heel veel doelen verzonnen en zoals ik zei in de post over hoe het vorig jaar is gegaan met mn doelen lijst, heb ik ook wat dingen toegevoegd die wat meer ‘fun’ zijn:) Ik weet overigens dat het al bijna weer maart is maar doelen zijn nooit te laat toch?

Lets get starteeeed!

  1. Examen party houden

    Dit doel zijn eigenlijk 2 doelen in 1. Als eerste moet ik natuurlijk mijn examen halen (doel 1) en daarna wil ik een leuke party houden met al m’n vrienden:)

  2. Bonfire night in de zomer

    Dit lijkt me zo leuk en gezellig! Het is super simpel eigenlijk en ik vind dat ik dit best vaker moet gaan doen in de zomer. Het is ook een vet goed excuus om leuke gesprekken te hebben met vrienden zonder dat je daar je telefoon of een of ander beeldscherm bij hoeft te hebben. Dat is ook wel eens lekker:) (al zou ik wel wat leuke foto’s maken want zeg nou zelf, zo’n kampvuur is toch perfect voor Tumblr foto’s en vet leuke boomerangs?:))

    Processed with VSCO with c1 preset

  3. Snorkelen in de (Middellandse) zee

    Ik hoop heel erg dat ik in de zomer naar een warm gebied op vakantie ga bij de zee. Ik houd echt zo erg van de zee en de zomer en I LOVE snorkelen

  4. Mijn eerste Lush-bad nemen

    Jaja mensen, ik heb nog nooit een bad genomen met Lush producten..  Misschien komt dat omdat ik zelf geen bad heb, haha! Ik heb wel laatst 3 bath bombs gekocht en ik logeer binnenkort bij een vriendin die wel een bad heeft dus ik denk dat ik mijn ‘Lush stash’ maar mee neem daarheen!

  5. Een brief sturen naar een willekeurig adres en kijken of ik iets terug krijg

    Hoe grappig is dit? Het lijkt me echt vet grappig om een vet leuke brief te schrijven en dan naar een willekeurig adres te sturen. Ik denk dat dat ook erg leuk is om te krijgen en zo wil ik dus een keer iemands dag een stukje leuker maken:)

  6. Color powder party

    Dit lijkt me al zo lang gaaf!  Henrieke en ik bedachten om dit misschien te doen als ‘eindejaars-stunt’ op school. Als laatste schooldag zeg maar. Ik ga even uitzoeken hoe we dat zouden kunnen doen en of dat mag:)

    DSC_1066.JPG

  7. Een leuk berichtje achterlaten in een bieb boek

    Nog zo’n klein ding om iemand blij te maken. Dit soort kleine dingen kunnen gewoon een hele dag van iemand opvrolijken en daarom vind ik dat zo leuk. Deze ga ik zeker dit jaar doen!

  8. Sparen voor m’n rijlessen/bewijs, Daniël Wellington horloge, nieuwe spiegelreflex camera (+lens)

    Ik denk niet dat ik alles kan kopen aan het eind van dit jaar maar dit zijn een aantal dingen waar ik voor wil sparen.

  9. Nachtzwemmen in de zee

    Dit is nog zo’n ding dat ik al heel lang wil doen!! Hoe vet is het om ’s avonds/’s nachts in de zomer te zwemmen in de zee! Dit is tegelijkertijd ook een van mijn grootste nachtmerries omdat ik doodsbang ben dat ik dan een of ander groot beest tegen kom in dat weter of zoiets. Zijn niet veel zeedieren ’s nachts heel erg actief? Ik hoop dat ik dat maar eens ga zien dit jaar…:)

  10. Echte franse macarons eten

    Dit wil ik echt nog een keer proberen, ik heb echt nog meer 1x macarons gegeten en ik ben heel benieuwd hou ‘de echte’ macarons smaken. Ik zie vaak macarons van ‘Ladurée’ voorbij komen en die zien er echt over heerlijk uit.

    dscn7762

  11. Op examenreis gaan

    Dit is iets waar ik echt al heel lang naar uit kijkt en me nog een beetje motiveert om aan school te werken, op examenreis gaan. Mij lijkt dit echt geweldig om met een paar van mijn beste vriendinnen te doen als afsluiting van onze middelbare school. Het liefst zou ik ergens heen gaan waar het heel warm is maar ik moet nog even kijken of dat allemaal gaat lukken…

  12. Een goede routine vinden met school(werk) en slapen

    Ik vind het lastig om een goede routine te vinden hierin. Ik zit in een soort negatieve cirkel qua routine en ik hoop dat ik dit jaar kan veranderen!

  13. Meer kringlopen ontdekken

    Vorig jaar was een van mijn doelen dat ik meer kringlopen ging bezoeken. Dat wil ik dit jaar blijven doen maar ik wil ook naar wat nieuwe gaan omdat ik de kringlopen die ik ken wel een beetje heb gezien. Ik wil dus (nog) meer kringlopen gaan bezoeken dit jaar en nieuwe ontdekken!

  14. Gezonde snacks bedenken/ontdekken/maken

    Voeding houd me op het moment erg bezig. Ik heb de laatste tijd nogal last van een hele onrustige huid en ik merk dat dat veel te maken heeft met voeding. Ik kan zelf niet echt afblijven van lekkere dingen (CHOCOLA) maar dat soort dingen ga ik merken in mijn gezicht. Dus ik heb besloten dat ik wat gezonde snacks wil ontdekken zodat ik gewoon kan snacken maar dat het niet slecht voor me is. Als jullie tips hebben laat me het alsjeblieft weten, alle ideeën zijn welkom:)

  15. Meer creatief denken

    Vorig jaar stond ook zoiets op mijn lijstje en dat wil ik dit jaar dus blijven doen. Ik merkte dat ik dit echt heel erg leuk vind en dat ik echt hier veel plezier uithaal. Dit is echt iets waar ik zelf heel blij van wordt dus dat wil ik vooral blijven doen!

Nou guys, dit is zo ongeveer wel mijn lijst(je) met dingen die ik dit jaar wil gaan doen. Er zullen misschien nog wat dingen worden toegevoegd maar dat zien jullie dan aan het eind van 2017 wel:) Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden om te lezen, ik zelf vond het heel erg leuk om dit te delen!

Laat je even weten wat jou leukste doel is voor dit jaar?

See you soon,

XOXO Loïs<3

6 gedachtes over “Doelen voor 2017

  1. Wat veel leuke doelen zeg! Gefeliciteerd trouwens met jullie 100e post! Wat veel alweer zeg. Dat idee met de kleurenpoeder lijkt me echt een leuke examenstunt! Kringlopen zijn ook iets waar ik de laatste tijd steeds meer heenga. Het is gewoon zo leuk om allemaal leuke en unieke items tegen te komen voor maar een klein prijsje! Ik heb al een aantal reisjes voor aankomende zomer gepland, waar ik nu al superveel zin in heb! En ik hoop echt dat ik voor mijn examens ga slagen. Dus daar ga ik de komende tijd hard voor oefenen en leren.

    Like

    1. Dankjewel!! Dat vond ik ook:) Ja we moeten echt kijken of dat lukt want dat leek ons dus ook vet gaaf! Oooh, leuk!! ja inderdaad zo leuk vind ik dat ook! Super leuk, alvast veel plezier en het gaat je vast lukken met je examens! Succes alvast<3
      XOXO Loïs

      Like

  2. Leuke doelen! Bij ons was er twee(?) jaar geleden ook een examenstunt met kleurpoeder, super vet! En dat van post nog een willekeurig adres is echt heel leuk! Ga ik misschien ook wel keertje doen😌

    Like

  3. Zooooooo succes dit jaar 😂 Nee maar echt super leukk! Enn de 100ste, zoohee dat gaat echt superduperulta snel😌
    Leuk gedaan girll xxx

    Like

Geef een reactie

