Favoriete Netflix films & series

netflix-streaming-issues

Ola!
Ik wil vandaag een paar van mijn favoriete netflix films en series delen met jullie!
Bijna iedereen heeft netflix. Ik ook. Ik maak er best veel gebruik van, ik vind het heerlijk om even op de bank te zitten en naar een serie of een leuke film te kijken.
Vandaag deel ik mijn favorieten, films die ik vaker dan 1 keer kan kijken en series die ik de hele dag door zou kunnen kijken:)

gif-gossipgirl-logo

1. Gossip Girl
Gossip Girl is een echte meiden-serie, ik heb het een tijdje geleden helemaal af gekeken. Het gaat over Blair, Serena, Nate en Chuck, 4 Upper East Siders die erg veel meemaken. Alles wat ze doen wordt op een online platform geschreven, Gossip Girl. Je kan anonieme tips insturen maar Gossip Girl zelf kijkt ook graag mee. Er zit niet een grote verhaallijn in maar de 6 seizoenen heb ik met plezier gekeken. Het leuke vind ik dat ze niet actief bezig zijn om Gossip Girl te onthullen, dat is pas in de laatste aflevering zo. Die vond ik ook het leukst:)

gifpll

2. Pretty Little Liars
Op dit moment kijk ik de serie Pretty Little Liars. Een spannende serie die gaat over een paar meiden die worden gestalkt door -A. Ik heb een lange tijd deze serie niet willen kijken omdat het nogal gehyped was en ik dacht dat het heel erg eng was. Ik ben er toch maar aan begonnen nadat ik Gossip Girl had afgekeken. Ik vind het een hele goede serie, erg spannend maar wel leuk spannend. Ik kijk de serie niet graag ’s avonds in mijn eentje (ik geef het toe:) maar ik vind het te leuk om door te kijken. Op het moment zit in in seizoen 7b, super spannend!!

killersgif

3. Killers
Deze film gaat over een huurmoordenaars. Ja, huurmoordenaars. Ik houd totaal niet van horror films en dat is deze ook niet. Deze film neigt zelfs een beetje naar comedy. Maar dan wel een actie-comedy. Het gaat over een vrouw die trouwd met haar vakantie liefde. Thuis komen ze er achter na de verjaardag van haar vakantie liefde dat de lieve buren niet die lieve buren blijken te zijn. Ze proberen hem te vermoorden omdat er een enorme prijs op zijn hoofd staat. Waarom dat is? Dat ga ik natuurlijk niet spoileren..:)

mrandmrssmithgif

4. Mr & Mrs Smith
Deze film lijkt wel een beetje op ‘Killers’ en is dus ook een film in het genre ‘actie-comedy’. Het gaat over John en Jane, een erg leuk stel die op het eerste gezicht heel normaal lijken. Wat ze niet van elkaar weten is dat ze allebei huurmordenaars zijn en dat ze aan de zelfde klus werken. Een erg leuke film, spannend maar ook heel grappig. Het is wel een echte actie film, maar dat vind ik juist leuk!:)

cinderellagif

5. Cinderella
Dit is een echt meiden film. Het is volgens mij de nieuwste film met het thema ‘assepoester’ en wordt in Netflix beschreven als een ‘familie-drama’. Ik denk dat jullie allemaal het sprookje kennen. Deze film is precies als het originele sprookje alleen dan met echte mensen. Ze hebben dit zo goed gedaan. Dat vind ik het leukste aan deze film. Alles is perfect, het mooiste vind ik de jurk. De jurk is precies het voorbeeld van de perfecte prinsessenjurk en de makers van deze film zijn er in geslaagt die jurk in het echt te maken. Ik vind dit de mooiste assepoester-film ooit!

whitechicksgif

6. White Chicks
Als je wilt lachen, kijk deze film! Dit is een erg leuke comedy over 2 negers die zich undercover voordoen als 2 domme blondjes. Zo kunnen ze iemand opsporen die de boel zwart maakt. Dit brengt veel problemen met zich mee en kunnen steeds net op tijd weg komen als ze dreigen ontdekt te worden. Een hele leuke maar vooral grappige film dus.

fundamentsgif

7. The Fundamentals Of Caring
Deze film is een drama film maar ook een comedy. Wel een groffe comedy. Ik vind hem heel leuk omdat er veel zelfspot in zit, daar houd ik wel van. Die zelfspot komt vooral van een gehandicapte maar veel te bij de hante jongen. Hij zit al zijn hele leven in een rolstoel. Alleen op donderdag middag gaat hij naar een parkje, verder komt hij nooit buiten. Zijn nieuwe zorgverlener gaat voor hem zorgen en probeert dingen voor hem leuker te maken en zijn dromen na te volgen. Op die reis leren ze zichzelf maar vooral elkaar erg goed kennen. Het is een hele grappige film maar ook wel emotioneel. Het is gebaseerd op een boek.

beyondgif.gif

8. Beyond The Lights
Deze heb ik nog niet zo lang geleden gekeken maar ik vond dat hij wel aan dit lijstje moest toegevoegd worden. Ik heb hem al 2 keer gekeken namelijk:) Beyond The Lights gaat over een meisje die beroemd is geworden door haar zang talent. Haar moeder is haar manager en legt veel druk op haar schouders. Op een avond wordt het teveel en staat ze op het punt van een hoog gebouw te springen. Ze wordt door een politie agent gered en worden verliefd op elkaar.

nowyouseemegif

9. Now You See Me
Deze film het ik heel kort geleden gezien. Ik vind het zo’n gave film! Het gaat over een paar gogelaars die banken beroven en geld jatten van de rijken midden in hun show om dat geld te geven aan het publiek. Ze zijn de FBI steeds een stap voor waardoor ze niet gepakt kunnen worden. Een echte film waar je gemind-fucked word maar echt heel leuk om te zien wat ze allemaal doen. En er zit een leuke plot twist aan het eind.

escapeplangif

10. Escape Plan
Ik houd heel erg van spannende films. Deze past daar heel goed bij, het gaat over een man die er voor wil zorgen dat mensen die de gevangenisstraf krijgen er met geen enkele manier uit kunnen komen. Daarom is hij professioneel ‘prison escaper’. Hij probeert dus uit gevangenissen te komen als beroep. Tot dat hij in een gevangenis komt dat echt onmogelijk blijkt te zijn om uit te ontsnappen. Heel spannend!

Dit waren er een aantal! Laat me weten of je hebt gekeken of ze al kent, ik ben benieuwd!

XO Jill

2 gedachtes over “Favoriete Netflix films & series

Geef een reactie

