Video: 1 skirt 3 outfits

dscn6866
Bonjour girls,
Vandaag weer een video!!

In deze video combineer ik mijn Levi’s skirt (van de Episode!!) op 3 verschillende manieren. Ik ben zo blij met dit rokje, ik ben al een tijd opzoek geweest naar zoiets. Bij de urban outfitters hadden ze de perfecte maar die was erg duur, toen ik naar de episode ging om gewoon een beetje rond te neuzen liep ik hier tegen aan en ik vind deze stiekem veel vetter!
Ik ben benieuwd wat jullie van de video vinden, ik heb het een beetje anders geëdit dan normaal. Lets get started!

Wat vinden jullie van deze denim skirt? En vinden jullie het filmpje leuk geworden?

XOXO Jill<3

Een gedachte over “Video: 1 skirt 3 outfits

Geef een reactie

