Een selectie ervaringen deze zomer

DSC_1303.jpg

Ook ik was deze zomer lekker op vakantie. Ik heb deze vakantie veel dingen gedaan, heel veel. Ik ben naar verschillende landen geweest en in dit blogje heb ik het dingen die ik in mijn vakantie in Slovenië heb gedaan en eigenlijk een soort van, van mijn bucketlist kan halen.

DSC_0893.jpg

1. In de bergen met onweer

Ik wil nou niet zeggen dat dit zo zeer boven aan mijn bucketlist staat maar het is toch wel een hele ervaring. Met je kleine tentje in het midden van niks met het overweldigde geluid van onweer. Heel bijzonder.

 

CSC_0539.jpg

2. Een heerlijke high-tea

Hoe leuk is het om allemaal verschillende taartjes en cakejes te hebben en die lekker op te smikkelen onder genot van een Latte Macchiato. In één woord geweldig en dit raad ik ook zeker iedereen aan.

DSC_1171.jpg

3. Paragliden

Deze vakantie heb ik ook gelijk mijn leven een beetje op het spel gezet. Ik ben wezen paragliden, wat op zichzelf niet een extreem gevaar is maar de omgeving wel. We renden van een bergje af waar ook stroomdraad hing. Ik stond helemaal in de startblokken voor het start sein en zag zo de parachute omhoog komen. Als de parachute nog iets naar recht had gezeten dan was in de stroomdraaden in gevlogen. Het uitzicht en het gevoel  wat je daarna had was echt geweldig!

DSC_0652.jpg

4. Ijswater

Prachtig blauw water. Ontiegelijk warme dag. Neem nooit een duik in ijswater ! Van deze ervaring heb ik veel geleerd. Ijswater is niet warm maar wel mooi. P.S. de foto hierboven is gelijk een leuk DIY ideetje :).

DSC_1303.jpg

5. Pizza aan de rivier

Het was een hele mooie dag en we besloten een heerlijke pizza te halen en op te eten bij het water. Het beste idee ooit. De avond zon was prachtig en daardoor smaakte de pizza ook geweldig. Mocht je ooit de kans krijgen om op deze manier pizza te eten doe het !!

Dit waren 5 korte dingen die ik heb meegemaakt, hopelijk vonden jullie het leuk.

liefs, Coco

 

Een gedachte over “Een selectie ervaringen deze zomer

Geef een reactie

