Mooi weer en ananas kleurig jurkje

DSC_9730

Zomervakantie!!  Dat betekend heerlijk genieten van het weer, leuke foto’s maken en nog veel meer. Dit jurkje maakt me helemaal vrolijk met de kleur en vraagde gewoon om een outfit blogje.

DSC_9594bewerktDSC_9798

DSC_9623bewerkt

Het jurkje komt van een Franse brocante en is dus al erg oud. Dat betekend niet minder leuk, hihi. Het is een uniek jurkje en daarom het ik het gecombineerd met hedendaagse sneakers namelijk mijn nike cortez. Verder draag ik ook mijn nieuwe lippenstift.

Ik heb voor jullie een uitdaging:) Ga deze vakantie wat vaker naar oude brocantes en kringlopen. Voor weinig geld kom je vaak hele leuke spullen tegen als je goed zoekt kan je echt pareltjes vinden net als dit jurkje!

Geniet van je vakantie!

Liefs Coco

2 gedachtes over “Mooi weer en ananas kleurig jurkje

Geef een reactie

