Outfit: Casual outfit

IMG_43572

Ik heb weer een outfitje voor jullie:) In deze blogpost heb ik niet mijn eigen schoenen aan maar een paar (GEWELDIG LEUKE) Nikes van Daniëlle!

IMG_4328IMG_6856IMG_4342IMG_43462IMG_43502IMG_43682

Ik heb de laatste tijd niet heel veel inspiratie voor kleding. Ik weet niet meer wat ik aan moet dus draag ik dan vaak wat makkelijks zoals dit. (Als jullie jullie favoriete outfits willen delen met me, let me know!! Ik vind het leuk om inspiratie op te doen. dus laat een comment achter of tag ons in je instagram foto:))

Ik had deze keer wel hele gave schoenen aan, de Nike force 2 (limited edition) van Daniëlle. Ik ben echt helemaal verliefd op deze sneakers, het liefst ren ik nu naar de winkel toe om ze te kopen of ze bij Daniëlle thuis te jatten maar helaas zijn ze niet meer tekoop.

Ik heb mijn haar hier in een soort half knotje zitten, dit heb ik erg vaak in. Nu mijn haar een stuk korter is dan dat ik een tijd geleden had, kan ik het vaker los dragen zonder te veel klitten te krijgen. Ik vind zo’n half knotje heel fijn omdat het snel er in gaat en het er wel cute uit ziet:)

Items:
Bloesje: H&M
Broek: unknown
Schoenen: Nike
Ketting: Plaatselijke juwelier

Laten jullie me jullie favoriete outfit van het moment weten en wat jullie van deze outfit vinden?

Liefs, Jill

2 gedachtes over “Outfit: Casual outfit

Geef een reactie

