Tag: Closet tag

DSCN4587Heey lieve lezers,

Ik Bedacht laatst een eigen tag. Toen kwam ik er echter dat die tag eigenlijk al bestond maar dat het inplaats van ‘Kleding tag’ de ‘Closet confidential tag’ heet. Ik vond het eigenlijk een hele leuke tag en ik heb de bestaande tag en mijn eigen tag samen genomen. Die deel ik vandaag met jullie, lets go!

IMG_2335Wat is zijn je 3 favoriete kledingstukken op het moment?
De eerste
is mijn spijker jurkje, de overgooier. Ik hem het nog niet zo lang dus ik heb nog geen ervaring met het jurkje in de zomer maar ik ga hem dan zeker wel dragen. Dit jurkje kan je eigenlijk in elk seizoen en daarom vind ik hem zo leuk.Ik heb hem in de herfst gekocht bij de H&M.
De tweede is mijn zwarte highwaisted skinny jeans van de H&M. Ik zeg wel zwart maar hij is eigenlijk een beetje donker grijs omdat de broek verkleurt in de was:( Deze broek is mijn favoriet omdat hij heel erg lekker zit en ik vind hem heel mooi staan. Toen ik de broek kocht leek het net een broek van de Zara (lees: dat zei Coco steeds:D) maar omdat de kwaliteit van de broek echt heel slecht is, vind ik dat nu wat minder(jammer genoeg…). Toch blijft het nog wel mijn favorietje:)
De derde Favoriet is mijn spijker blouse denk ik. Ik kan niet zo goed kiezen tussen mijn spijker blouse van de H&M en mijn witte blouse met kleine gekleurde stipjes van de Pull&Bear. Ik draag ze allebei heel veel en ze zijn allebei met vele items te combineren. Daarom allebei zeker favorieten!

Wat is je duurste kledingstuk?
Ik denk dat dat mijn sweater is van The Sting. Ik weet nog dat ik die kocht met mijn moeder een aantal jaar geleden. Het koste 50 euro. Ik koop de meeste van mijn kleren bij de H&M dus dit is denk ik mijn duurste item. Ik heb geen idee wat mijn gala jurkje kostte, want dat betaalde mijn moeder (als verrassing want ze waren eerst uitverkocht:) Als mijn galajurkje boven de 50 euro uit komt is dat mijn duurste item.

Wat is je goedkoopste kledingstuk?
Ik denk dat dat een wit shirt is van de Primark of een zwarte croptop van de Primark. Die kosten tussen de 2 of 3 euro. Ik heb ook ooit een keer een heel leuk rokje van de H&M gescoord in de sale voor 3 euro.

DSCN4492Wat is je nieuwste kledingstuk?
Wat ik als allernieuwste item heb aangeschaft zijn mijn brogues. Maar ik vind dat dat niet helemaal valt onder kleding dus dan is mijn (op één na) nieuwste mijn zwarte pantalon. Ik Heb het al eerder gezegt maar ik houd echt van de ‘office trend’ en daar vallen de co-ords en de pantalons mooi onder. Ik heb mijn zwarte pantalon van de H&M en ik ben er erg blij mee. Een nadeel is er wel: de broek trekt heel veel stof en pluisjes aan, dat vind ik wel jammer. Verder echt een top item! (pssst: Eigenlijk zijn mijn nieuwste kledingstukken mijn nikes maar deze blogpost heb ik vooruit geschreven dus op dit punt is hij niet helemaal up to date #fail…)

Wat is je oudste kledingstuk?
Ik denk dat dat mijn gestreepte hemdje uit deze outfit is maar dat weet ik niet zeker. Ik weet wel dat ik dit hemdje al heel lang heb en dat ik het een keer gekregen heb van mijn nicht. Ik krijg vaak kleren van mijn nicht en dat vind ik echt heel lief. Ze heeft een hele leuke kleding smaak en ze mest heel vaak haar kledingkast uit.

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente, zomer, herfst en winter?
Mijn favoriet van de lente is een mintgroen shirtje dat ik heb. Ik vind het heel mooi en lekker lente-achtig er uit zien.
Voor de zomer draag ik het liefst mijn blauw met wit gestreepte shortje, mijn donker groene shortje. Ik kan echt niet kiezen welke mijn favoriet is. Ik draag deze items veel in de zomer.
In de herfst houd ik van kleren met een herfstig kleurtje, daarom is mijn favoriet voor de herfst de okergele trui die ik in mijn kast heb liggen. Ik draag deze overigens ook heel veel in de winter maar ik vind het vooral leuk in de herfst:)
De laatste, mijn favoriet voor de winter is een trui met een bloesje er onder. Dit draag ik heel veel in de winter want het is lekker warm en het ziet er leuk uit. Ik laat het kraagje dan altijd boven de trui uit steken. Ik heb heel veel truitjes en bloesjes om met elkaar te combineren in de winter.

DSCN4553Wat is je favoriete zelfgemaakte kledingstuk dat je hebt?
Mijn zelfgemaakte button front skirt in bordeaux rood suède. For sure! Dat is zelfs mijn best gelukte DIY ooit! Ik ben er echt heel erg trots op en jullie gaan hem zeker nog een keer zien in een video of outfit post!

Heb je een kledingstuk dat je niet meer draagt maar ook niet wil weg doen?
Die heb ik zeker! Ik heb eigenlijk heel veel items in mijn kast liggen die ik niet zo vaak aan doen maar er is toch wel één item dat ik echt niet wil weg doen maar echt nooit aan heb. Dat is een spijker jasje dat ik ooit van een vriendin kreeg. Het jasje heeft een hele bijzonder model waardoor hij wel een beetje speciaal is. Ik heb hem eigenlijk nooit aan omdat ik niet heel erg fan ben van de kleur. Ik ben van plan om deze binnenkort te bewerken en te pimpen. Ik houd jullie hierover op de hoogte!

Wat is mijn favoriete kledingstuk dat ik ooit cadeau heb gekregen?
Ik krijg dus wel vaak kleding van mijn nicht en die gaf mij ooit een gestreept shirtje. Die heb ik zo vaak gedragen dat hij helemaal verging op een gegeven moment. Die draag ik nu ook niet meer maar het was wel echt een top ‘cadeau’. Ik heb hem voor het laatst aangehad toen ik in de 1e of 2e zat denk ik (2012/2013). Maar ik droeg hem al toen ik in groep 7/8 zat, haha!

DSCN4521Wat is mijn favoriete complete outfit?
Ik draag graag een bloesje met een broek. Als het koud is draag ik er graag een truitje overheen. Het liefste draag ik dan mijn witte All Stars, brogues of mn bruine laarsjes erbij. Ik vind mijn zwarte high waisted broek heel leuk met een wit bloesje, een spijkerbloesje of een stippen bloesje. Ik draag mijn gewone spijkerbroek graag met een gestipt bloesje of een wit bloesje. Mijn zwarte high waist skinny jeans is onlangs gesneuveld omdat hij versleten is. Ik fiets per dag ongeveer 2 uur (naar school) en daardoor is die broek nu kapot. Net zoals mijn nieuwste spijkerbroek, die is al bijna kapot. Gelukkig scheurt die nog net niet helemaal door…

Waar koop ik de meeste kleding?
Ik koop bijna al mijn kleding bij de H&M. Misschien is het je ooit opgevallen bij outfit posts, alles wat ik aan heb is meestal van de H&M. Eigenlijk vind ik dat best erg omdat ik weet dat de H&M niet de meest goede winkel is voor hun producenten. Ik heb laatst een documentaire gezien over hoe die winkel met hun werkers omgaat en in wat voor omstandigheden hun werken en leven. Ik vond dat best wel erg maar ik vind tegelijker tijd die winkel wel echt ONTZETTEND leuk! Hoe doen jullie dat en hoe gaan jullie daar mee om?

Zo dit was de tag. Vonden jullie het leuk om een keer een tag te lezen? Moeten we er meer doen of bedenken? Let us know, dat vinden we leuk:)

Liefs, J<3

2 gedachtes over “Tag: Closet tag

Geef een reactie

