Outfit: leger groen en madeliefjes wit

DSCN6142

Hey girls!

Afgelopen maand heb ik een hele gave leger jas gescoord bij de Episode en ik heb hier een outfit mee gemaakt! Benieuwd? kijk snel mee:)

DSCN6075DSCN6094DSCN6095DSCN6084DSCN6151

Toen eindelijk de zon scheen kon ik niet wachten om outfitjes te schieten. Ik had het geluk dat Lotte deze outfit voor me wilde vastleggen want ik ben best wel blij met het eindresultaat! Zoals ik al zei, ik heb mijn legerjas afgelopen maand bij de episode gekocht. Ik koop eigenlijk nooit iets daar maar hier liep ik toevallig tegen aan en ik vind hem zo vet! Ook heb ik in deze outfit mijn nieuwe schoenen aan! Deze Nike air max thea’s heb ik aan geschaft voor Rome omdat ik goede schoenen nodig had om lang op te lopen en ik ben zo blij dat ik ze heb gekocht! Ik heb ze echt nodig gehad in Rome:)

Lotte en ik hadden trouwens bloemetjes geplukt die je ziet op de foto! Ik houd heel erg van bloemen en dan vooral wilde bosjes:)

Ennn, nog een leuke aankondiging: Heel binnenkort komt de Rome vlog online! Dus, stay tuned on the blog en houd ons instagram in de gaten:)

Xxxxx Jill

Items:
Broek: H&M
Shirt: H&M
Jas: Episode
Sjaal: –
Schoenen: Nike (Nike outlet store overvecht)

 

7 gedachtes over “Outfit: leger groen en madeliefjes wit

Geef een reactie

