New in: Nike Cortez

DSC_7701

Wat stonden deze schoenen hoog aan mijn lijstje. Want ‘Ooh’ wat wilde ik ze graag. En nu ben ik trotse eigenaar van deze geweldige, retro-achtige maar toch ook wel hippe schoenen.

Hieronder heb ik wat outfits gevonden hoe je deze schoenen leuk kan combineren. Zelf heb ik deze schoenen bij de Foot Locker gekocht. Hij komt van de mannenafdeling maar dat had puur met mijn schoenmaat te maken (maat 41). Dit is dus een schoen die zowel door een man als door een vrouw kan worden gedragen.

  1. Je kan deze schoenen super retro combineren. Denk aan een flared jeans met een wijdvallende top.

bb5854514b849cc8bbbc0c8f19e7502a

2. Deze schoenen staan ook erg leuk onder een wat langere rok.

2015_Nov_Nike_motiv2__0039

3. Of ga voor een wat ‘casual’ look met een mooie witte broek of andere jeans.

4ffb2a6385aad1658c2ca0707b67e650

4. Als laatste een ‘hippe’ look. Een boyfriendjeans gecombineerd met een leuke trui. Dit is een zeer trendy outfit en ga we deze zomer nog veel voorbij zien komen.

de-casual-look-afgemaakt-met-een-sportieve-trui-197937

Binnenkort komt er een outfit online waarbij ik deze schoenen combineer!

Liefs, Coco

4 gedachtes over “New in: Nike Cortez

Geef een reactie

