Outfit: Retro style

DSCN4181Hello people from the world wide web,

Ik heb in deze outfit een van mijn lievelings items gecombineert toen ik een dagje ging fotograferen. Ik ben zelf best wel trots op deze outfit en ik denk dat ik deze zelfs de leukste outfit tot nu toe vind!

DSCN4151DSCN4154DSCN4270DSCN4255DSCN4262IMG_2335DSCN4264Iets wat jullie denk ik al wisten is dat ik van fotograferen houd. Ik houd er van om mooie plaatjes te schieten en ik wil er graag beter in worden. Daarom neem ik vaak mijn camera met mij mee naar buiten om te oefenen. Toen ik deze outfit droeg ging ik met een vriendin (een van onze grootste fans, haha) foto’s maken in het bos. Ze heeft van mij deze mooie outfit foto’s gemaakt!<3

Deze outfit deed mij een beetje denken aan de retro stijl en daar houd ik wel van. Ik vind het leuk als het er niet té retro uit ziet en dat probeerde ik een beetje in deze outfit. Door het spijker van het jurkje en het gestreepte shirtje geeft het toch een beetje dat gevoel van ‘nu’. De sokken vind ik echt enorm leuk, deze heb ik geleend van Margot en het zijn eigenlijk ‘over knee socks’. Ik heb ze nu niet over mijn knieën getrokken omdat dit net wat vlotter staat. Ik heb de outfit gecombineerd met mijn nieuwe lievelings schoenen, de brogues! Nu ik dit schrijf heb ik ze zelfs aan want ik ben er echt verliefd op. Ze zitten lekker, ze zien er mooi uit en ze combineren makkelijk. Deze schoenen vond ik de outfit net die retro stijl geven.

Shirt: H&M | Denim overgooier: H&M | Panty: Action | Sokken: H&M | Schoenen: Scapino | Tas: Fjallraven Kanken bag | Jas: H&M

(Jas, sokken & de tas mocht ik lenen van de lieve Margot<3)

Wat vind jij van deze outfit? Vind jij het retro en houd je van die stijl?

Hugs, J.

13 gedachtes over “Outfit: Retro style

Geef een reactie

