Phone pictures of the week #3

phonepicturesoftheweek3bannerHey, hallo, bonjour!

Vandaag is de dag van de 3e phone pictures of the week aan gebroken! Ik heb de week van 7 t/m 13 maart vast gelegd met mijn telefoon. Ik ging onder andere fotograferen, naar een theater en we dwongen een vriendin een nieuwe tas te kopen. Let’s get started!

Maandag 7 maart.

IMG_0698 IMG_0700Maandag was zoals meerdere maandagen niet zo bijzonder. Op maandagen begin ik altijd om half 1 met school dus ik kan dan vaak nog wat huiswerk maken en overkijken ’s ochtends. Deze keer maakte ik daar ook gebruik van en leerde nog even voor maatschappijleer waar ik die dag een toets voor had!

‘S middags maakte ik wat huiswerk, ik stop altijd veel tijd in mijn huiswerk wat ik vaak niet zo leuk vind. Maar het moet…

Dinsdag 8 maart.

IMG_0714 IMG_0722IMG_0735 IMG_0732IMG_0742 IMG_0739

De dinsdag was iets boeiender, ik fietste naar school met prachtig weer en ik deed een leuk proefje met scheikunde samen met Coco. Toen ik thuis kwam na school had ik het heel erg koud. In de woonkamer hebben we allemaal fleece dekens in een mand liggen en daar heb ik er toen een van gepakt en om me heen geslagen. Op deze manier was het zo lekker warm onder het huiswerk maken! Voor een ultiem glamorous look heb ik ook nog mijn koptelefoon erbij op gezet.

‘S avonds fietste ik samen met mijn zusje naar catechisatie en daarna maakte ik nog wat huiswerk.

Woensdag 9 maart.

IMG_0745 IMG_0750IMG_0767 IMG_0768

‘S woensdags ging ik met mijn zusje uit school naar mijn oma, ze was geopereerd en we hadden een cadeautje gekocht. Toen ik thuis was ging ik weer huiswerk maken. ‘S avonds maakte ik thee en ik at een stroopwafel. Als ik een stroopwafel eet vind ik het lekker als hij warm is, ik leg hem daarom altijd op mijn warme kopje thee, een goeie en lekkere tip! :)

Donderdag 10 maart.

IMG_0781 IMG_0783IMG_0787 IMG_0788IMG_0790 IMG_0799Op donderdag had ik een lange dag. Gelukkig begon deze met heel mooi weer en fietste ik lekker met muziek naar school. Het liedje Seventeen van Alessia Cara vind ik erg leuk. :) Op school had ik engels en paste ik mijn bekende kluisjes truck toe. Om half 5 waren Coco en ik eindelijk verlost en konden we de stad in. Daar wachtte vriendinnen op ons en gingen we samen eten bij de Mc Donalds en daarna naar een theater waar onze school een hele leuke show had georganiseerd. Dat maakte het lange wachten op school het wel waard! :) Ik heb een hele leuke avond gehad!

Vrijdag 11 maart.

IMG_0851 IMG_0854

IMG_0855 IMG_0860

Deze dag was het mistig toen ik naar school fietste. Ik vind dat altijd wel wat moois en mysterieus hebben. :) Op school in de pauzes staan we altijd met een groepje bij de sta tafel in school. Een vriendin hebben we gedwongen om voor aanstaande maandag een nieuwe tas te kopen, haar tas is helemaal verlept, haha! ‘S middags fietste ik lekker terug naar huis. Ik vind het terug fietsen naar huis op vrijdag altijd heerlijk, als het mooi weer is:) Ik kon lekker weekend gaan vieren toen ik thuis was.

Zaterdag 12 maart

IMG_0883 IMG_0875IMG_0879 IMG_0891IMG_0887 IMG_0893

Op zaterdag heb ik lekker rustig aan gedaan en gefotografeerd. Dit doe ik vaak als ik vrije tijd heb, dat vind ik namelijk echt heel leuk om te doen! ‘S avonds was ‘Despicable Me 2’ op de tv, dat ging ik kijken. :) Ik krijg ook steeds de melding dat mijn opslagruimte vol is, vet irritant! Gister ging allemaal dingen verwijderen maar hij bleef vol, op een gegeven moment kon ik zelfs mijn whatsapp niet meer in omdat het te vol was! Iemand tips hiervoor?

Zondag 13 maart.

Op zondag heb ik geen foto’s gemaakt. Ik moest oppassen thuis omdat mijn ouders allebei moesten werken. Ik heb die dag nog wat foto’s gemaakt en lekker rustig aan gedaan.

Dit was mijn week, hoe was die van jullie? Hebben jullie nog leuke hoogte punten mee gemaakt?

See you soon!

Hugs, J. <3

Geef een reactie

