De ultieme opruim tips!

DSC_6589

Als er iemand op de wereld het meest rommelig is, dan ben ik het wel. Verder heb ik ook een gruwelijke hekel aan opruimen.. Wie zou dan beter de opruim tips kunnen geven dan ik ;). Ik vertel een paar tips waardoor je tijd bespaart en decoreert terwijl je opruimt!

DSC_6572

Tip 1 Sorteer

Dit is niets voor niets tip 1. Als je aan het opruimen bent dan wil je het liefst zo snel mogelijk klaar zijn. Stel je hebt een berg kleding op je kamer liggen die je nog moet opruimen en in je kast leggen. Dan ga je als eerste die hoop verdelen per onderdeel denk aan truien, broeken en shirts. Vervolgens kan je per hoop aan het werk gaan door die te gaan opvouwen. Zo ben je veel sneller klaar in plaats van dat je gaat opvouwen vanuit die gehele berg. Want nu heb je het al verdeeld en kan je het gelijk in je kast leggen!

DSC_6589

Tip 2 Sorteer en decoreer

Wat is er nou handig als je, je spullen opruimt en het gelijk decoratie is. Dit doe ik met mijn oorbellen en haarelastiekjes. Deze ruim ik op in scheikundige glazen. Zo heb je twee vliegen in één klap. Je hebt namelijk je spullen opgeruimd en het staat leuk!

DSC_6586

Tip 3 Tijd

Plan voor jezelf een standaard moment in de week wanneer je gaat opruimen. Bijvoorbeeld zondagavond voordat de week begint. Als je voor jezelf een standaard moment in plant dan  heb je meer structuur en ga op een gegeven moment sneller kleine dingetjes opruimen.

DSC_6579

Tip 4 Muziek

Ik heb voor mezelf op Spotify een muzieklijst aangemaakt ‘altijd top’. Van deze lijst wordt ik zelf altijd erg vrolijk daarom zet ik die lekker hard aan als ik ga opruimen en dan vliegt de tijd. Voor je het weet ben je klaar!

 

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!

Hugs Coco

 

 

2 gedachtes over “De ultieme opruim tips!

Geef een reactie

