Outfit: casual meets chique

DSCN4017Hey guys!<3

Het is lang geleden dat ik een outfit heb gedeeld met jullie! Daarom vandaag deze casual maar toch een beetje chique outfit. Benieuwd? Kijk snel verder:)

DSCN3994DSCN4017DSCN4003DSCN3968DSCN3965Deze outfit vind ik zelf echt heel erg leuk. Zulke combinaties draag ik heel vaak omdat het lekker zit en het ziet er netjes uit. Ik houd heel erg van de ‘office look’, ik vind van die pakken (co-ords) en pantalons voor vrouwen echt heel erg leuk en ik ben echt een bloesjes mens. Ik heb ook erg veel bloesjes en combineer ze graag met truitjes er overheen. Ik heb vandaag deze hoed gecombineerd met de toch wel een beetje chique outfit omdat dit toch een wat meer casual look geeft.

ook heb ik vandaag mijn nieuwe schoenen aan gedaan en ik vind het leuk om hier mee een beetje te experimenteren met sokken. Dit heb ik stiekem een beetje afgekeken van Margot. Ik heb deze leuke outfit foto’s te danken aan haar, thanks  Mo!<3 Ik zal hier onder ook de outfit van Margot plaatsen, zij had ook een hele leuke outfit aan:)

Margot had een hele leuke playsuit aan met een vestje er over heen. Dit is een heel goed idee als je toch je zomerse items wil dragen in de winter. Ik vind haar outfit heel erg leuk, ik weet alleen niet waar alles vandaan komt.

Outfit details (Jill):
– Bloes: H&M
– Truitje:
– Broek: H&M
– Sokken: van mn mams:)
– Schoenen (Broques): Scapino (!!)
– Hoed: Kruidvat

DSCN4022DSCN4094DSCN4082DSCN4053DSCN4025

Wat vind jij van de outfits? Let us know!

Liefs, Jill<3

 

11 gedachtes over “Outfit: casual meets chique

      1. Ooh ja, ik heb ook de hele zomervakantie gezocht naar zo’n ‘floppy hat’ maar ik heb hem uit eindelijk niet op tijd gevonden. Toen kreeg ik de tip van Coco om even bij de kruidvat te kijken want daar hadden ze deze hoeden voor heel weinig geld! Toen ben ik echt als een gek de kruidvat ingerend, ik ben echt heel blij dat ik die daar tegen kwam:) Misschien hebben ze hem nog wel in de schappen liggen!

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

