DIY hot chocolate in a minute

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het nieuwe jaar gezonder gaan leven. Dat was mijn voornemen (nu nog steeds), alleen toen ik dit geweldige recept ontdekte kon ik het gewoon niet laten om dit zelf te maken en met jullie te delen!

Dit recept heb ik nu denk ik afgelopen week elke dag gemaakt. Je hebt eigenlijk maar 2 ingrediënten nodig:

Ingrediënten:

  • Nutella
  • melk
  • evt. mini marshmallows

let’s go!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Je pakt een mok/beker die warm mag worden. Je vult de beker met  melk alsof je een beker met melk wilt gaan drinken. Deze doe je vervolgens in de magnetron voor ongeveer 1 minuut en 30 seconde (800 watt). LET OP! De beker kan erg warm zijn als je hem uit de magnetron haalt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men neme een flinke theelepel met nutella. Vervolgens roer je dat door je melk tot dat het totaal is opgelost.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vervolgens kan je het nog leuker maken door er bijvoorbeeld mini marshmallows op te doen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En een stukje chocolade maakt het nog feestelijker ;).

en TADAA daar is je chocolademelk die je echt in no-time hebt gecreëerd!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Geniet er van!

kussies Coco

Geef een reactie

