Coco’s doelen voor 2016!


Toen Jill al klaar was met haar lijst en ze haar lijst aan mij liet zien, kwamen we er achter dat ze een tikkeltje sirieuzere lijst had gemaakt, hahaha. Mijn lijst bestaat uit allemaal grappige dingen die ik wil doen, waarvan jij hebt als je ze leest ook gelijk kriebels krijgt om ze te gaan doen. Kijk je mee :)…..

 

  1. Een koe melken. Dat lijkt me op één of andere manier gewoon zo leuk om te doen.
  2. Alleen nog maar kleurrijke kleding kopen. Vroeger ging ik de deur niet uit als er geen kleur in mijn outfit zat. Nu is dat anders en ergens mis ik mijn geweldige kleur creaties wel. Dit jaar wel wat minder over de top zoals vroeger maar de grijze muis (blauwe muis als dat bestaat) die ik nu ben gaat de deur uit.
  3. Meer sporten. Elke gemiddelde Nederlander geeft dat wel op zijn lijstje gezet. Ik ook. Ik zit al heel lang op roeien en ik roei zo’n 2-3 x per week en verder probeer ik thuis ook nog oefeningen te doen en te hardlopen. Dit jaar wil ik serieuzer gaan zijn met het thuis oefenen en zo nóg wat sportiver te worden.
  4. Een gigantisch chocolate chip cookie maken (eten). No caption needed.
  5. Een taart in iemands gezicht gooien. Lijkt me hi-la-risch.
  6. Een mooie hennatattoo laten zetten. Dit wil ik dit jaar graag gaan doen. Henna vind ik zo prachtig mooi, zeker in de zomer een hele hand vol van die versierseltjes.
  7. Meer op de blog focussen. Oeps bijna alle blog afgelopen maanden zijn door Jill geschreven. Hier had wel zo mijn redenen voor en school moet ook nog voorgaan. Dit jaar ga ik de blog wat extra in plannen en komen er vast meer artikelen van mij bij!
  8. Een eigen vlieger maken. En die vervolgens op het strand uit proberen. Ik weet niet wat het is maar ik vind vliegeren heel erg leuk. En een eigen vlieger maken lijkt me dan ook fantastisch.
  9. Dansen/zwemmen in een fontein. Tja, dat wil ik een keertje gedaan hebben.
  10. Goedkoop een reis vinden en die ook maken. Ik hou heel erg van reizen de wereld ontdekken en nieuwe plaatsen/mensen leren kennen. Dit jaar wil ik bijvoorbeeld via VakantieVeilingen goedkoop een reis vinden en maken.
  11. Kamer elk seizoen veranderen. Dit lijkt me erg leuk om te gaan doen. In de winter overal kleedjes neer leggen en alle lampjes aan en in de zomer lekker felle kleurtjes.
  12. Vaker spontaan dingen doen B.v. Bloemetje kopen. Pas had ik dat spontaan gedaan en die persoon was zo blij. Ik krijg er ook gewoon een goed gevoel van. Je hoeft niet bijvoorbeeld altijd geld ervoor uit te geven, je kan ook helpen met eten koken etc.
  13. Minder op mijn telefoon. Ik durf wel te zeggen dat onze generatie mensen verslaafd is aan onze flikkerde beeldschermpjes. Ik ook helaas. Een gemiddelde Amerikaanse tiener zit ongeveer 4 uur per dag op zijn telefoon. Dat is erg veel. Ik zit er ongeveer een uur en 45 mij op, weinig vergeleken met de tieners. Maar die tijd kan je ook besteden aan veel leukere dingen. Creatief bezig zijn, dingen maken en je zal merken dat je, je beter concentreerd. Ik heb nu de app moment er opgezet. Deze is voor Apple gebruikers maar voor Android zijn er nog genoeg andere apps. Ik wordt er zo veel bewuster van hoelang ik op mijn telefoon zit. En in plaats van dat je voor het slapen nog even instagram checkt lees je een boek. Zo wordt je lichaam ook veel onstpannerder en zal je ook beter slapen!
  14. De allergrootste pizza bij New York pizza bestellen. YES
  15. Een ijsje in de vorm van een roos bestellen. Voor wat tumblr plaatjes.
  16. Op een tandem fietsen. Dat lijkt me zo leuk in te doen. Als date of met je beste vriendin. Dit gaat sowieso dit jaar gebeuren.

Ik hoop dat jullie mijn lijstje leuk vonden :). Wat staat er op jullie niet sirieuse bucktetlist ?

Kussies Coco

2 gedachtes over “Coco’s doelen voor 2016!

  1. Leuke doelen! Ik heb zelf ook minder op mijn telefoon zetten als doel gesteld aangezien ik het soms zonde van mijn tijd vind wat ik allemaal op mn mobiel doe haha. Zal nog wel tijd nemen om jullie blog te lezen hoor;)
    Xx Linda

    Like

Geef een reactie

