Jill’s doelen voor 2016!

doelen2016Happy new year internet vrienden!

Zijn jullie ook knallend het nieuwe jaar in gegaan?

Ik wil dit jaar alleen maar knallen en heb daarom wat doelen opgesteld die ik graag wil na komen dit jaar. Ik weet van mezelf dat ik dat best moeilijk vind en vorig jaar ook een poging heb gedaan om wat doelen te bedenken maar die had ik niet eens opgeschreven… Dit jaar ben ik echt van plan om de doelen die ik heb gemaakt na te komen. Ik hoop dat het lukt. Ik zal jullie vertellen wat mijn bedachte doelen zijn voor 2016. :) (houd je vast, het word een lang verhaal maar ik hoop natuurlijk dat jullie het wel boeiend genoeg vinden)

Ik heb er wel een aantal cliché’s tussen zitten, zo ook ‘beter huiswerk doen’. Ik moet deze wel goed doen om de rest te kunnen halen. Ik vind school heel belangrijk dus ik wil dit wel zo goed mogelijk doen. Dit betekend niet dat ik school werk leuk vind want ik vind huiswerk en leren echt verschrikkelijk! Ik hoop dat ik dit jaar wat meer motivatie kan krijgen en dat ik me beter kan concentreren tijdens het leren zodat ik sneller klaar ben.

Ik wil ook wat meer kringlopen bezoeken dit jaar omdat ik er achter kwam dat ik dat best leuk vind en dat er nog best leuke dingen te vinden zijn. Het is leuk om daar met vrienden heen te gaan maar kan ook super chill zijn in je eentje! :)

Wat ik ook wil bereiken dit jaar is dat ik me wat meer ga verdiepen in fotografie en dat ik er ook beter in wordt. Ik vind foto’s maken echt heel erg leuk om te doen en ik vind het dan ook leuk om die foto’s met jullie en de hele wereld te delen. Dat is dan ook meteen het volgende punt: actiever zijn op Instagram en dit blog. Ik vind bloggen zo enorm leuk om te doen dus dit wil ik meer gaan doen. Dit betekend wel dat ik het ga doen als ik genoeg tijd heb want schoolwerk gaat voor mij wel voor.

bloemenfotometjuud

Dan heb ik nog een paar clichés zoals sporten, gezonder eten en vroeger naar bed gaan. Dit is meer voor mijn gezondheid omdat ik merk dat ik toch iets beter voor mijzelf moet gaan zorgen. Niet dat ik dat niet doe maar het kan altijd nog wat beter. :)

Als laatst heb ik nog geld sparen, een baantje zoeken en meer mijn creativiteit gebruiken. Ik heb (zoals denk ik meer van jullie) deze maand niet echt zuinig gedaan met mijn geld vanwege de feestdagen en verjaardagen deze maand en ik wil dus wat meer sparen. Daarom wil ik ook graag een baantje omdat dat dan wat sneller gaat. Ik wil wat meer mijn creativiteit gebruiken omdat ik merk dat ik dan best wel leuke dingen kan doen en maken. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn en dat wil ik meer doen dit jaar.

Zo. Veel dingen die ik na wil komen dit jaar. Ik hoop dat het gaat lukken:) Ik houd jullie op de hoogte.

Wat zijn jou doelen? Ben je een beetje geïnspireerd?

Liefs, Jill<3

5 gedachtes over “Jill’s doelen voor 2016!

  1. Wauw mooie doelen! Ik heb eigenlijk helemaal nog geen goede voornemens maar ga er denk ik toch maar is over nadenken! x Juud (leuke foto trouwens:)

    Like

Geef een reactie

