Dag lang haar, hallo kort haar!

nieuwhaarfoto'sEn daar gingen mijn lange lokken… Ben ik er wel blij mee?

nieuwhaarfoto's1

Ik ben er zeker blij mee! Ik vind het zo’n goede keuze geweest om mijn haar af te knippen! Mijn haar was erg lang een daardoor was het lastig om dingen met mijn haar te doen. Mijn nieuwe kapsel is zo makkelijk! (meer over waarom ik twijfelde en hoe lang mijn haar was vind je door hier te klikken)

nieuwhaarfoto's2 nieuwhaarfoto's33 Wat ik onder andere erg leuk vind is dat ik deze half knot/los haar stijl in kan, ik probeerde dit al vaak met mijn lange haar maar dat ging niet zo als ik hoopte. Ik vond dit altijd al leuk staan bij mensen met een korter kapsel.

Mijn korte haar is ook zo makkelijk, ik kan het nu ook gewoon los dragen zonder dat ik er last van heb of klitten krijg, het is snel droog als ik heb gedoucht en ik kan zelfs nog een mini staartje in. :)

Ik ben dus erg blij met mijn haar en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.

Heb jij misschien nog ergens een leuke hairdo gespot voor kort  haar? Let me know!

X en liefs, Jill

4 gedachtes over “Dag lang haar, hallo kort haar!

Geef een reactie

