Hotspot Utrecht: Luc.


Hey hoi lieve mensen van het internet,

Vandaag heb ik kennis gemaakt met echt een super geweldig restaurantje. Omdat ik zo enthousiast ben over deze hotspot deel ik deze vandaag. Ben je ook al benieuwd geworden? :)

Toen ik binnen kwam bij restaurant Luc. in Utrecht hing er een geweldige sfeer. Even tussen door het is een erg foto genieke plek, denk aan roestige lampen en een wat industriële uitstraling.

De Menukaart -die je op internet alvast kan downloaden- was origineel. Zelf bestelde ik als lunch een soep die bestond uit zoete aardappel, pompoen, steranijs en nog veel meer. Je kreeg er brood bij en alles bij elkaar was het een goede lunch om nog een hele middag door de stad te lopen. Bij elkaar koste het 6,- wat ik een hele redelijke prijs vindt.

Luc. Voor Clarenburg 8, Utrecht.

Het is praktisch gezien Hoog Catharijne uit lopen en je bent er.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Liefs Coco

Een gedachte over “Hotspot Utrecht: Luc.

Geef een reactie

