Lang of Lob?

loborlongbp Hee, what’s up, hello people!

vandaag wil ik het graag hebben over haar. Ik zit namelijk met een dilemma, lang of lob?

Waarom ik twijfel? Dat zal ik even uitleggen. Ik heb nu aardig lang haar en ik vind het heel erg mooi. Met mijn lange haar kan ik een knot in maar ook een (in)vlecht of staart. Maar omdat mijn haar best dik en zwaar is heb ik het niet vaak los. Het klit ook snel, ik vind het niet fijn zitten en het wordt niet snel droog als ik heb gedoucht. Ik zou ook wel eens iets nieuws uit willen proberen.

DSCN1386

De lob vind ik echt prach-tig. Vooral de style dat het een beetje wavy is vind ik super mooi. Deze haarstyle lijkt mee heel makkelijk, je kan het lekker los gooien zonder dat het snel gaat klitten en een klein staartje zou nog net kunnen. Dit lijkt voor mij echt de perfecte oplossing voor mijn haar crisis maar ik durf het nog niet. Wat als het mij niet staat of dat ik het toch niet leuk vind? Dan kan ik wel lekker zwaaien naar mijn lange lokken.

Dit is wat inspiratie dat ik heb van pinterest.com (ik heb ook een bord gemaakt van mijn inspiratie van lob’s:))

lob-colage

Veel andere mensen maken me ook wel een beetje aan het twijfelen. De één zegt dat het me wel heel mooi zal staan, de ander zegt dat ze het zonde van mijn lange haar vind. Ik heb dus jullie hulp nodig!

Wat vinden jullie, lang of lob?

Let me know!

Liefs, Jill<3

5 gedachtes over “Lang of Lob?

Geef een reactie

