Fall/Winter lookbook

video fallwinter lookbookHey, hello, what’s up people!

Ik heb weer eens een video voor jullie! Voordat jullie die gaan kijken wil ik nog wat zeggen. :)

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat er in de video niet overal mooie belichting is. Het was erg moeilijk om tussen de regen buien door te filmen en als het kon was het niet zo mooi weer. Ik heb daarom niet in een top licht gefilmd maar heb er wel het beste van proberen te maken:)

Enjoy!! X Jill

*Wil je de details over mijn kleding weten? Kijk dan in de beschrijving onder het youtubefilmpje*

Een gedachte over “Fall/Winter lookbook

Geef een reactie

