Inspiration for fall #fallseries

DSCN0150Yes! De tijd van vallende eigels, warme chocolademelk met slagroom, mooie warme herfstkleuren, dikke sokken, (donker) rode lipstick en de (jawel) pumpkin spice latte is weer aan de gang! Ik vind dit zo leuk!

fall inspiration moodboardIk houd van de herfst. Ik kan er echt van genieten als ik op de fiets zit. Ik houd niet zo van regen (behalve als ik binnen zit, dan vind ik het heerlijk) maar gelukkig regent het niet de hele herfst. We kunnen nu nog heerlijk genieten van de, nog een beetje warme, zonnestraaltjes die ’s morgens zo mooi door de dauw heen schijnen. (ik zou willen dat ik met mijn ogen foto’s kan maken…)

Ik ben al helemaal in de herfstmood te komen en dat komt onder andere door pinterest. Coco en ik besloten moodboards te maken voor de herfst om inspiratie op te doen en lekker te genieten van alle mooie en lekkere herfst foto’s. Ik vond er zo veel dat ik nog wel vijf andere moodboards zou kunnen maken maar dat leek mij een beetje veel. Ik heb nu zoveel mogelijk plaatjes op één moodboard proberen te zetten:)

Ik ben echt een herfst type, ik kan de kleuren goed hebben en ik houd er ook echt enorm van:) In mijn moodboard zie je daarom deze herfstkleurtjes veel terug komen.

Wat nog echt op mijn wishlist staat zijn een paar zwarte boots met hak. Dit lijkt me zo fijn te combineren en ik vind het gewoon heel mooi:) Ook zou ik nog heel graag een mooie, geruite en dikke sjaal willen en wat lekkere sweaters. Ik moet dus nog maar even gaan sparen… Wat je niet op het moodboard kan vinden maar wat ik wel heel graag zou willen is een paar suède over the knee boots. Aaah, ik vind die zo mooi!

Tot slot wil ik nog even wat kwijt over de floppy hat die in mijn moodboard staat. Ik heb eindelijk (na de hele zomervakantie ernaar gezocht te hebben) een zwarte floppy hat van de (jawel) Kruitvat! Ik ben er echt blij mee en ik denk dat hij nog wel voorbij gaat komen.

Nou mensen, ik vond het weer leuk om tegen jullie te ‘praten’ en zie jullie snel weer!

Adios<3

X Jill

Geef een reactie

