Review: Miss Sporty lipstick

DSCN1687Hee, hooi, bonjour wereld!

Vandaag ga ik deze budget lipstick van Miss Sporty voor jullie revieuwen!DSCN1697 DSCN1695 DSCN1689DSCN1708 DSCN0609DSCN0608Ik kreeg deze lipstick op mijn verjaardag en ik ben er echt super blij mee! Ik wilde al een tijdje een wat diepere roze kleur lipstick en dit is echt de kleur die ik zocht. Ik wilde deze graag reviewen omdat ik er heel enthousiast over ben. Omdat deze lipstick zo lekker budget is lijkt het me leuk om dit te delen met jullie.

De lipstick is lekker zacht en dus makkelijk op je lippen aan te brengen. Soms een beetje te makkelijk, ik schiet namelijk snel uit..:) De kleur die de stick heeft komt ook echt zo op je lippen, hij dekt al na een keer op je lippen en dat vind ik persoonlijk erg fijn.

De kleur vind ik erg mooi in de herfst en winter, even wat anders dan al die donkere bordeaux kleuren. Het kan een herfst outfit net die mooie roze touch geven:) Ook voor de lente en zomer vind ik dit een mooie kleur, deze zou ik dan eerder naar een zomers avond feestje of een speciale gelegenheid op doen.

Mijn conclusie voor deze lipstick is dat hij voor elk seizoen draagbaar is, fijn werkt en goede kwaliteit is. Ik ben heel enthousiast! En dat voor de prijs van maar €1,99!

Miss Sporty | Sweet Berry 039

Computer hug, Jill<3

Geef een reactie

