Fall DIY #fallseries

 Hey hooi Internetvrienden,

Vandaag heb ik weer een super simpele maar o zo leuke DIY en een nieuwtje:)Dat het herfstweer terug in Nederland is, is goed te merken. De ijzige wind is je vast al opgevallen en ik heb mijn dikke winterhand schoenen al gepakt… Maar ondanks dat heeft de herfst ook zijn voordelen, of je het gelooft of niet ;). Zelf kan ik er erg van genieten om de prachtig gekleurde bladeren te zien neer dwarrelen. Lekker voor de warme haard te zitten met de niet te missen warme chocolademelk. Hierop geïnspireerd willen Jill en ik een ‘Fallserie’ gaan doen. Hierin geven we jullie tips, DIY’s en inspiratie!

Ik heb vandaag een simpele maar hele leuke DIY video voor jullie!

Tot snel X

Coco (en Jill)

Geplaatst in DIY

Een gedachte over “Fall DIY #fallseries

Geef een reactie

