Outfit: Short and Ponytail

DSCN2969Laatst was het heerlijk zomer weer en daarom werd het weer tijd voor mijn, op het moment, favoriete shortje.

DSCN2981DSCN3009DSCN2997DSCN2990Deze outfit vind ik heerlijk voor in de vakantie, ik kan er goed in bewegen, het is lekker simpel maar toch door de kleine accessoires net niet té simpel. De armbanden, ze zijn zo leuk! Ik heb ze van Coco gekregen op onze party en ik ben er super blij mee, ze zijn lekker vrolijk en ik ven de kleuren combo super mooi. Thanks Coco:)

Ik draak ook weer bij deze outfit mijn favoriete riempje, voor de gene die er nu nog niet achter zijn wat ik van de kleur vind, I LOVE IT. Deze kleur is gewoon met alles te combineren en ik vind het vooral leuk staan met deze leger groene kleur van het broekje. Ik vond het eerst meer kleuren voor de herfst maar ik vind het toch wel leuk voor deze tijd van het jaar, lekker stoer en het is ook wel fijn dat ik niet zo wit lijk! (Het is wit en het zit binnenkort aan het strand, IK!) De kleuren van de armbandjes passen er goed bij. Het zijn kleuren die ik niet zo snel bij elkaar had gekozen maar toen ik deze armbandjes per ongeluk nog om had vond ik het heel leuk staan.

Bij deze look heb ik er voor gekozen om een staart in mijn haar te doen. Mijn haar zit dan lekker naar achter en dan heb ik er niet zo veel last van. Ik ben best blij dat mijn haar een beetje golft en dat het wat dikker is maar soms kan dat ook heel vervelend zijn! :)

Oh, ik wil als laatste nog even Lotte bedanken voor het maken van de foto’s, THANKS! Ze zijn super mooi geworden<3

De short die ik aan heb is dus mijn lievelings short voor de zomer, wat is jou favoriete item voor deze tijd van het jaar?

Liefs, Jill<3

Short: H&M Riem: H&M Sandaaltjes: Scapino Shirt: H&M Armbandjes: V&D

 

3 gedachtes over “Outfit: Short and Ponytail

  1. Pingback: Tag: Closet tag |

Geef een reactie

