Outfit: Stripes and Skinny Jeans

DSCN1026In ons kikkerlandje wisselt het weer nogal. Ik zou graag deze weken in korte broekjes en met blote benen in rokjes willen rond lopen maar dat kan jammer genoeg niet altijd. Vandaag heb ik een simpele outfit met een lange broek voor jullie. Don’t worry, er komt snel een outfit aan met een korte broek!

DSCN1032DSCN1022DSCN1012DSCN1000Ik HOUD van deze broek, Ik heb hem 3 jaar geleden (!!!) gekocht en het verbaaste me nogal dat ik hem nog paste. De broek zit heerlijk, ik houd ervan als broeken lekker strak zitten. Niet té natuurlijk, ik wil wel goed kunnen bewegen. Één nadeel aan deze broek vind ik de kleur, deze licht blauwe kleur vind ik heel mooi maar ik vind lichte broeken altijd lastig te combineren. Als je tips hebt, ze zijn welkom:)

Ik heb de broek gecombineerd met een simpel zwart met wit gestreept topje en mijn geliefde witte Allstars. Ook heb ik mijn grote Noosa Amsterdam armband omgedaan om de outfit niet te simpel te maken. Ook van deze armband kan ik niet genoeg krijgen, echt zo’n mooi ding! Ik ken niet zoveel mensen die deze armband hebben en daarom vind ik het zo leuk. Je kan hem overal mee combineren omdat je de steentjes kan verwisselen en er zijn een heleboel varianten van deze armband. Je hebt bijvoorbeeld ook een armband met een hele dunne band en er zijn een heleboel verschillende kleuren leer. De kleur van het leer van mijn armband, even een moment stilte. OOH wat houd ik van die bruine kleur. Dit heb ik ook al even gezegd in het artikel van mijn laarsjes die ik van de winter heb gekocht, Liefde. De Noosa Amsterdam armbanden hebben wel wat weg van de Pandora armbanden, je kan de steentjes sparen en ik vind zoiets heel leuk om cadeau te krijgen. De steentjes hebben ook allemaal een betekenis, eerlijk gezegd vind ik dat niet zo belangrijk maar ik vind het wel leuk als het een persoonlijke betekenis of herinnering heeft.

In mijn Allstars heb ik witte sokjes met een stukje wit kant dat er boven uit komt. Deze heb ik wel vaker aan met deze schoenen want dat vind ik zo leuk staan! Ik houd heel erg van kleine details. Deze sokjes heb ik ook nog in andere kleuren en ze komen van de Primark.

Zoals ik al zei in de intro, komt er binnenkort nog een outfit met een kort broekje. Ik ga binnenkort op vakantie naar Kroatië en daar is het best warm. Ik heb er zoveel zin in!! Als jullie het leuk vinden wil ik ook gaan filmen in de vakantie:)

Hoe is jullie vakantie tot nu toe?

Liefs, Jill<3

♥Top: H&M
♥Broek: Plaatselijke winkel ergens in Noord-Holland
♥Schoenen: Converse Allstars
♥Sokjes: Primark
♥Armband: Noosa Amsterdam
3 gedachtes over “Outfit: Stripes and Skinny Jeans

  1. Pingback: Tag: Closet tag |

Geef een reactie

