Wishlist

Schermafbeelding 2015-06-19 om 19.24.16Hi you all,

Misschien hebben jullie het wel, een lijstje met kleding en accessoires die je graag zou willen hebben. Ik heb zo’n lijstje. Die deel ik vandaag met jullie! Kijken jullie mee?

Op het lijstje van vandaag staan veel zomerse items. Een paar items heb ik echt nodig en de andere vind ik gewoon heel erg leuk.Schermafbeelding 2015-06-14 om 21.37.47

1. De sandaaltjes. Ik heb er een aantal op staan. Ik hoef ze niet allemaal maar ik heb er wat als inspiratie bij gedaan. De gele wil ik heel graag, deze zijn van de HEMA. Ik merk dat ik geel de laatste tijd echt een hele leuke kleur vind, het is een super vrolijke kleur maar ook wel gewaagt. De zwarte en de bruine sandaaltjes vind ik ook erg leuk. De bruine kwam ik eigenlijk bij het zoeken van een leuk paar sandaaltjes per ongelijk tegen. Ik zocht eigenlijk het model van de zwarte in het bruin (volgen jullie het nog..? :)) maar die kon ik niet vinden. toen kwam ik deze met franjes tegen, ook leuk! Toch zou ik het liefst het model van de zwarte willen in het bruin. Ik vind het ook leuk als er zo’n klein hakje onder zit zoals je op de foto links onder kan zien. Hebben jullie nog tips waar ik zulke bruine sandaaltjes kan vinden?

2. De roze All Stars. Voor de gene die het zijn opgevallen, ik had deze roze All Stars, precies dezelfde. Deze heb ik helaas op school laten staan en zijn waarschijnlijk gestolen/meegenomen. Daar baal ik zo erg van! Ik hield echt van deze schoenen, de kleur vind ik zo leuk! Als ik genoeg geld heb om deze All Stars weer te kopen ga ik dat zeker doen!

3. De high waisted short. Ik zoek al een tijdje naar de perfecte high waisted short. ‘De perfecte’ short is voor mij dan dat het broekje goed aansluit, zowel bij mijn taille als bij de pijpen, dat het niet te kort is aan de achterkant zodat ik het shortje niet de hele tijd naar beneden hoef te trekken en dat hij een mooie denim kleur heeft met wat scheurtjes. Met deze eisen is dat nog best lastig… De short op de foto heb ik gewoon van Google geplukt, dit is wat mij betreft wel ‘de perfecte’ high waist short. Als iemand weet waar je deze koopt, tips zijn altijd welkom! :)

4. YAY, de gele skaterskirt! Deze vind ik echt helemaal geweldig! Ik heb het niet nodig maar ik vind het gewoon een geweldig rokje! De kleur vind ik, zoals ik al eerder zei, steeds leuker worden. Vooral bij dit rokje vind ik de kleur heel erg leuk staan en voor al voor de lente en de zomer is dit perfect. Kortom, gewoon een super gaaf rokje.

5. Ah, de high waist jeans. Deze jeans vind ik echt heel leuk. Aller eerst de grijze, ik heb nog niet echt een grijze broek en ik vind zo’n gemêleerde grijze broek toch wel erg gaaf. De twee grijze broeken op de afbeelding zijn net niet allebei het zelfde, ik weet eigenlijk niet welke ik leuker vind. De light wash jeans zou ik ook graag willen. Deze kleur heb ik ook nog niet.

6. The little bag. Ik zou graag een tasje willen die ik overal mee naartoe kan nemen. Naar het shoppen, een dagje weg, noem maar op. Ik zou graag zo’n bruine willen, niet te groot maar ook niet te klein. Er moet wel een portemonnee en misschien een flesje water of drinken in passen:)

7. De brogue schoenen. Ik zou zo graag deze schoenen willen! Het liefste de zwarte. Ik ben gewoon verliefd op dit soort schoenen.

8. Bruine riempjes, ik houd er echt van. Ik zou mijn bruine riempje ook niet meer kunnen missen maar dat is juist het probleem. Doordat ik mijn bruine riempje (dezelfde als het onderste riempje op de foto) zo vaak draag, gaat de kwaliteit steeds meer achter uit. Ik zou graag een nieuwe willen. Ik twijfel alleen nog een beetje tussen dezelfde of een ‘glad’ riempje, allebei leuk…

9. En dan het laatste item dat op mijn bucket list staat, de floppy hat! Ik vind deze hoeden zo leuk! Ik zie wel eens iemand met zo’n ding op haar hoofd voorbij lopen en dan vind ik dat zo leuk staan! Ik weet niet zo goed of het me wel leuk staat maar ik wil het graag een keer uitproberen! Ik heb echt liefde voor zo’n hoed, al helemaal in de zomer!

Zo, dat was mijn bucket list! Als je tips hebt waar ik sommige items kan kopen, let me know!

Ik ben nu heel benieuwd wat jij boven aan je lijstje hebt staan!

Liefs,

Jill<3

6 gedachtes over “Wishlist

Geef een reactie

