Outfit: Polka Dots

IMG_3411Hi guys!

Vandaag heb ik weer een outfit post voor jullie:)

Een tijdje geleden had ik mijn Chelsea Boots laten zien en nu heb ik er eindelijk een outfit mee. Jullie hebben ze al kunnen zien in een video van een paar weekjes geleden en ik ben er nog steeds heel blij mee! Ook heb ik een polka dot broek aan die Coco ook heeft:) Kijken jullie mee?

IMG_3372IMG_3411IMG_3428 Ik houd echt zo van dit riempje! Ik heb hem heel vaak om omdat het goed matched met mijn laarsjes en ik houd echt van deze mooie cognac kleur:) YAY! Het riempje wordt jammer genoeg wel steeds minder mooi maar gelukkig is het riempje nog te koop.

IMG_3419 IMG_3420 IMG_3432 IMG_3469IMG_3390IMG_3472

In het parkje waar ik samen met Daniëlle was vandaag (DANKJEWEL voor de mooie foto’s!) waren deze suuuuper schattige baby eendjes en die zwommen even langs, CUTE<3

Ik heb samen met Daniëlle outfit foto’s gemaakt (Grote shout-out naar Daniëlle, ze maakt super mooie foto’s op haar blog!) Binnenkort komt er ook op haar blog een outfit post online dus, stay tuned!

Liefs, Jill

Broek: Primark | Shirt: Primark | Riempje: H&M | Sokken: Primark | Schoenen: Ziengs | Lipstick: Babylips PINK SHOCK
10 gedachtes over “Outfit: Polka Dots

Geef een reactie

