Phone pictures of the week #2

Schermafbeelding 2015-04-24 om 14.09.50

Hi guys,

Op het moment dat ik dit schrijf zit ik in de bus. Ik zit te luisteren naar muziek via mijn oortjes. Ze hebben een soort ‘special effect’, het lijkt net alsof ik naar een concert zit te luisteren. Niet omdat het zo mooi is maar omdat het zo’n lelijk hol geluid geeft. Ik heb nu oortjes van action oortjes in mijn oren, yay. Wil je weten waarom? Kijk dan mee naar deze phone pictures of the week #2!

Deze keer doe ik het zonder Coco maar ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden om te lezen:) Ik heb foto’s gemaakt van maandag 13 april tot maandag 20 april. Ik was maandag 20 april op excursie naar de Grebbeberg en ik vond het een beetje respectloos om daar heel veel foto’s te maken dus ik heb er maar 1 meegenomen in de ppotw.

Lets get started!

Maandag.

IMG_4071 IMG_4047IMG_4053 IMG_4486

Yay, maandag. op deze maandag begon de toetsweek. Een echte maandag dus. Toen gingen mijn Apple oortjes ook nog stuk #mondaypropz… Gelukkig had ik een Oreo mee en dat was een van de  ‘happy moments’ van die dag, daar kan ik echt blij van worden:) om het leren wat leuker te maken had ik mij HEMA-pen erbij gepakt, wat heb ik een liefde voor HEMA. Echt een GE-WEL-DIG-E winkel! En nog zo’n ‘happy moment’ maandag, de ‘1 minute cup-cake’! Yay, dat maakte mijn dag een stuk leuker:)

Hoe overleven jullie maandagen?

Dinsdag.

IMG_4079_2 IMG_4093 IMG_4099_2 IMG_4110

 Dinsdag was het heel mooi weer. Ik heb een tijdje buiten zitten leren en uit mijn vet fancy masonjar gedroken<3 ’s Avonds was de lucht echt heel mooi in  pastelkleuren gekleurd. Pretty!

Woensdag.

IMG_4114 IMG_4122 IMG_4136 IMG_4141_2 IMG_4144 IMG_4162_2IMG_4165 IMG_4164_2

Ooh dit was echt een heerlijke dag, het werd heel erg warm. Ik moest later beginnen op school dus ik kon een beetje uitslapen. We zaten na de eerste toets al lekker buiten. Coco had een pakje kaarten mee genomen dus we gingen een potje pesten:) Daarna ging er een hele club voetballen. Mirjam en ik hadden daar geen zin in dus gingen wij met z’n tweetjes foto’s maken van de prachtige bloesem bij het sportveld. Daarna gingen we bij het kanaal op een bankje zitten. GENIETEN! Door het heerlijke weer kreeg ik echt veel meer energie en concentratie voor de toetsen, Yay! Na de 2e toets besloten we ijsjes te halen bij de supermarkt in de buurt, iedereen kon 2 dubbellikkers, daar zegt een ice cream freak geen nee tegen! Thuis dronk ik weer uit mijn masonjar en ging ik buiten zitten leren, met weinig succes want ik had totaal geen concentratie. Dat heb ik vaker, maar ja. Het was echt een heerlijke dag dus:)

Donderdag.

IMG_4173_2 IMG_4178

Deze dag leek voor mij wel eeuwen te duren, het was echt een verschrikkelijke dag! Als eerst had ik een repetitie duits dus ik ging nog wat leren in de bus. Het was een hele lange toets, het duurde wel 2 uur! Nou ja, er was 2 uur voor geplant maar het was veel korter. Gelukkig. In het tussen uur na de eerste toets gingen we een beetje leren in de aula. Op een gegeven moment was dat zo saai dat we besloten met een groep meiden op het pleintje te basketballen. Dat was echt heerlijk, je kan dan zo lekker even je energie kwijt:) Toen we de 2e toets hadden gehad waren we er allemaal een beetje klaar mee en bleven een beetje rondhangen in de aula. Coco showde me wat schoenen die op haar wishlist staan en we gingen naar de 3e toets. Donderdag completed! Thuis moest ik nog eigenlijk alles voor de toetsen van vrijdag in mijn hoofd stampen. Dit ging erg moeilijk en heb het uit eindelijk om 10 uur op gegeven. De toetsen die ik kreeg vrijdag waren de moeilijkste van de week. Yay.

Vrijdag.

IMG_4219IMG_4222  IMG_4230 IMG_4233

Yay, de vrijdag was aangebroken! Dat betekende nog even door bikkelen maar dat ik daarna heerlijk vrij ben. Deze dag leek gelukkig niet zo oneindig lang te duren net als donderdag, daar was ik echt heel blij mee! De toetsen gingen wel aardig goed ondanks dat niet zo goed had geleerd. in één van de tussen uren die we hadden gingen Coco, Daniëlle en ik nog even op het sportveld voetballen om onze energie kwijt te raken. Het was best fris maar het was wel lekker om even buiten te zijn. Toen ik eindelijk alle toetsen er op had zitten en thuis was kon ik eindelijk ontspannen! Ik kon eindelijk mijn lange lijst onbekeken video’s kijken en ontspannen. ’s Avonds at ik pizza, YAY! Mijn lievelings eten<3

Zaterdag.

IMG_4255 IMG_4296

Zaterdag was een hele chille dag. Er kwamen vrienden van mijn ouders bij ons op visite en ik heb met mijn zusje foto’s gemaakt, yay! Het was heerlijk weer, niet zo lekker als woensdag maar gewoon wel te doen. Het was een lekker dagje.

Zondag.

IMG_4301 IMG_4300

Op zondag heb ik ook lekker rustig aan gedaan. Ik ga bijna iedere zondag naar de kerk dus deze zondag ook. Na de ochtend dienst ging ik met de huiskring naar een bos en hebben we daar heerlijk rond gehangen en gegeten. Ik at dit super mooie maar vooral schattige eitje, het was heel lekker! ’s Middags begon ik aan een shirtje en daar ben ik tot ’s avonds mee bezig geweest. Het is nog niet af maar als jullie het leuk vinden zet ik het eindresultaat op Instagram:)

Maandag.

IMG_4335

 Maandag ging ik dus op excursie. Coco’s klas ging ook mee dus dat was super gezellig, we verveelden ons een beetje omdat we lang in de bus moesten zitten dus gingen we foto’s maken. Super gezellig, haha! Maandag was het overigens echt vet lekker weer! #daarismijnhappymomentweer!

Dit was het dan alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en we zien jullie snel weer!

Lots of love,

Jill<3

Hoe was jullie week en wat was jullie hoogte punt?

4 gedachtes over “Phone pictures of the week #2

  1. Heyy❤️, wat een geweldige foto’s! Echt heel tof! Ik vind het echt heel leuk als jullie ‘phone pictures of the week’ doen! Echt heel leuk! Xx❤️

    Like

Geef een reactie

