Video: Spring outfit ideas and colorful DIY

Hello girls!

We hebben de afgelopen dagen heerlijk van het eerste lenteweer kunnen genieten. Daarom deze video: Spring outfit ideas and colorful DIY! Ik vind het echt onwijs leuk om te doen en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden geworden! Hopelijk volgen er nog meer:)

Maar YEAH, vandaag is de dag aan gebroken, ik heb mijn eerste video gepubliceerd! Dit ging niet helemaal zonder fouten. Het was eigenlijke bedoeling dat hij vorige week werd gepubliceerd maar het ging niet helemaal als geplant. Maar gelukkig hij is er eindelijk:)

Heel veel kijk plezier en ik hoop jullie snel weer te zien!

vergeten jullie de video niet een duimpje omhoog te geven en te abonneren? Abonneren kan hier!

Heel veel liefs,

Jill<3

Hoe vond jij de video? Laat het achter in de comments!:)

10 gedachtes over “Video: Spring outfit ideas and colorful DIY

Geef een reactie

