Wat te doen in deze vakantie?

hALLO

Heey, hello, bonjour,

Coco en ik hebben deze week vakantie en het leek me wel leuk om wat leuke ideetjes te delen om te doen deze week:)

Ik houd altijd heel erg van de vakanties. Ik vind 1 week eigenlijk net iets te kort maar ik probeer wel altijd zo veel mogelijk leuke dingen te doen. Ik deel vandaag wat ideetjes voor deze (korte) krokusvakantie!

Geef je kamer een make-over
Dit wil ik eigenlijk binnenkort wel doen! Ik houd ervan om lekker wat nieuwe dingen om me heen te hebben. Mijn kamer is jammer genoeg niet groot genoeg om allerlei dingen te verschuiven, maar dat is juist een goed excuus om allerlei DIY’s uit te proberen toch? Vooral als het slecht weer is:)

Houd een fotoshoot.
Dit is echt heel leuk om te doen samen met je beste vriend of vriendin! Het leukste is dan natuurlijk om ze later in een leuk (zelfgemaakt!!) fotoboek te plakken. Als het lekker weer is kan je de fotoshoot buiten, dan heb je het mooiste licht. Natuurlijk kan het ook binnen, ik vind het leuk om dan een gezellig hoekje in te richten en leuke snorren of kuslippen te op een stokje neer te zetten:) Een voorbeeld vind je hier.

Scoor een outfit voor weinig geld!
Probeer een outfit te scoren voor een klein bedrag dat je zelf kiest. Als je een een bepaalde gelegenheid hebt binnenkort en je wil wel wat nieuws hebben, probeer dan voor bijvoorbeeld max. 40 euro een outfit bij elkaar te sprokkelen. Inclusief schoenen en accessoires! Succes!

Ga alle DIY’s maken die je leuk vind.
Oke, wie vind DIY’s maken nou niet leuk? Alleen al het kijken naar DIY video’s is leuk:) Als je je verveelt deze vakantie is het leuk om al je favoriete DIY’s te maken, hier moet je wel een hele middag voor gaan zitten.

Maak lekkere dingen voor een high-tea
Zin in iets lekkers? Bak of maak allemaal lekkere dingen voor een high-tea! Je kan al je vriendinnen uitnodigen maar je kan natuurlijk ook je favoriete Netflix serie aanzetten en alles zelf opeten:)

Maak verschillende combinaties met je kleren.

Ik vind het af en toe best lekker om ’s avonds gelijk mijn bed in te springen in plaats van uren voor mijn kledingkast te staan en te denken wat ik aan zal doen. Daarom is het makkelijk om een paar setjes te hebben hangen in je kledingkast, een echte aanrader! Het is ook nog eens leuk om bij elkaar te zoeken.

Dit waren de tips van mij voor deze vakantie.

Heb jij nog leuke ideeën of tips en wat ga jij doen deze vakantie? Laat het achter in de comments!

Love,

Jill

8 gedachtes over “Wat te doen in deze vakantie?

Geef een reactie

