Phone pictures of the week #1

IMG_2710 IMG_2709

Hey Chicks!

vandaag heb we een een ‘Phone pictures of the week #1’ voor jullie! Dit is hopelijk een begin van een hele serie :)

Kijk je mee met ons naar vorige week?

Maandag.

IMG_2603 IMG_2610

IMG_2619 IMG_2622

Jill:

Ik heb maandag niet veel bijzonders gedaan. Ik deed wat huiswerk en ik kreeg een brief! Het was gelukkig geen te vroege valentijnskaart maar een super leuke brief van mijn lieve vriendin:) Ik vind het zoooo onwijs leuk om post te krijgen, dit doen we tegenwoordig echt té weinig…

Ooh en ik houd heel erg van eten onder het huiswerk (misschien moet ik dit toch iets gaan minderen…) en vooral chocola, in dit geval Smarties! Mmmm…:)

IMG_2627

Coco:

Ik ging vandaag met de trein naar school. Voor mij was het een typische maandag: band lek. Dat werd dus longboarden wat overigens niet heel erg is:)

Dinsdag.

IMG_2632 IMG_2699

Jill: Ik ging dinsdag avond naar catechisatie fietsen. De maan was zo mooi! Ik kon het jammer genoeg niet goed op de foto krijgen maar ik vind deze foto toch wel wat hebben. Ik houd heel erg van dat ‘bokeh’ effect:)

Ik kwam ook nog deze tekening van Rapunzel tegen die ik zondag had getekend. Ik vind hem zelf wel goed gelukt!

IMG_2784

Coco: Ik kreeg de maan wel mooi op de foto:) Ik vind het effect met de boom erg leuk! Zie de maan schijnt door de bomen… Haha!

woensdag.

IMG_2791 IMG_2660

Jill: Deze dag was een beetje saai, ik zat tot kwart voor vier op school en toen ik thuis was heb ik huiswerk gemaakt. Voor geschiedenis moet ik een werkstuk en een presentatie maken, daar heb ik deze dag aan gewerkt. Toen ik naar huis fietste was het heel mooi weer, het was wel heel koud!

IMG_2785

Coco: Ik heb op woensdag deze heerlijke toad salad gemaakt! Er zitten Komkommer schijfjes in, wortel, radijsjes, sla, peper, walnootolie, een snufje zout en maanzaad. Mmmm…

Donderdag.

IMG_2648 IMG_2651

IMG_2655 IMG_2667

Jill: toen ik donderdag ochtend de deur uit ging was er een beetje sneeuw gevallen! Ik houd heel erg van sneeuw maar van mij mag er dan wel gelijk een dik pak sneeuw vallen:) ‘S middags was de sneeuw alweer weg jammer genoeg. Het was wel heel lekker weer.

Ik ging ’s middags de stad in om een cadeautje te kopen voor mijn zusje want die was vrijdag jarig. Ik heb een lippenstift van Catrice (er was HEEEELE erge korting bij de Kruidvat:D) en een mooie zilveren ringetje voor haar gekocht. Ik heb voor mezelf ook een cadeautje gekocht: een hair-cuff. Die wilde ik al heel lang en ik heb hem nu eindelijk!

IMG_2782 IMG_2686 

Coco: Jill gebruikte deze techniek al bij haar kluisje dus probeerde het ook een keer uit. Dit is een vet handige techniek en die moest ik natuurlijk wel met iedereen delen:D

Na de pauze nam ik weer afscheid van Jill en Ilse want ik zit jammer genoeg niet meer bij hun in de klas.

Vrijdag.

 IMG_2707 IMG_2710

 IMG_2716 IMG_2717

Jill: Op vrijdag was mijn zusje jarig (funfact: zij is mijn fotograaf als ik outfit foto’s maak!) het was een hele gezellige dag:) ‘S ochtends was de zon heel mooi, ik vind het wel jammer dat je niet foto’s met je ogen kan maken want het zag er nog veel mooier uit in het echt. ‘S avonds ging ik met mijn vriendin, die op verjaardag visite was, nog even naar buiten. Het is best leuk om in het donker te penny boards, al was ik wel blij dat ik niet in mijn eentje buiten was:) En nu denk je vast, ‘wat is die zwarte foto?’ nou dat is de lucht, je ziet de sterren alleen niet, hahaha! #highqualitycamera

IMG_2783

Coco: ik maakte Laatst dit schattige mandarijn lichtje! Binnenkort komt hier een video van dus, abonneer op ons youtube kanaal als je meteen up to date wil zijn van onze video’s!

Zaterdag.

IMG_2724 IMG_2728

IMG_2732 IMG_2749

Jill: Ik ging zaterdag naar vrienden van mijn ouders. Zij wonen niet in de buurt dus moesten we een eindje rijden. ‘S avonds had ik een feestje van mijn tante die alweer 50 jaar was geworden! Het feestje was heel gezellig en gingen ook laat weer terug naar huis. En ja daar is hij weer, het ‘bokeh’ effect. Ik vind hem gewoon super leuk:)

IMG_2780

Coco: Nog even een mooie foto van de lucht:) Deze dag hadden mijn vrienden een surpriseparty voor mij georganiseerd voor mijn verjaardag. Dit is al wel een tijdje terug maar het lukte steeds niet om een feestje te geven. Tot ze ineens voor de deur stonden en hadden bedacht dat we ’s avonds uit eten gingen bij de Mac! Daarna gingen we de film Finding Nemo kijken, die had ik nog nooit gezien:) Het was een hele geslaagde dag!

Zondag.

 IMG_2754 IMG_2767 

IMG_2770

Jill: Op zondag had ik weer een verjaardag en had mijn zusje deze lekkere dipped marshmallows gemaakt! Ik vond ze wel foto waardig:) Ik heb deze dag ook nog een video opgenomen, hij is nog niet helemaal klaar. Als de video klaar is komt hij zo snel mogelijk online:)

Maandag.

IMG_2776IMG_2779

Jill: De laatste dag voor de ‘Pictures of the week’ heb ik nog lekker nagenoten van de verjaardagen door deze taartjes te eten. Mijn moeder maakt de taart altijd zelf en dat vind ik stiekem toch wel het lekkerst. ‘S avonds toen ik de vaatwasser in moest ruimen kwam ik deze bak tegen. Er stond ‘Isa’ in geschreven. Mmmm, wie heeft dat gedaan…?

IMG_2774

Coco: Ik had voor in de pauze deze lekkere lunch gemaakt: 2 boterhammen, wortel met hummus dip, time out chocolade koekjes en bulgur met harrisa en dille. Genieten!

 

Dit waren onze ‘Phone pictures of the week #1’ alweer! We hopen natuurlijk dat jullie het heel erg leuk vonden om te bekijken:)

Laat je een berichtje achter met wat jou hoogte punt van afgelopen week was?

Liefs,

Coco & Jill <3

 

11 gedachtes over “Phone pictures of the week #1

  1. dit was echt suuuuper leuk om te lezen, voor al de verjaardag van je lieve mooie knappe en leuke zusje; jara ;D hahaha! Hier van moeten jullie zeker nog een 2e deel van maken!!! xxx jara <3

    Like

Geef een reactie

