New in: Chelsea Boots!

IMG_1587

Yes, eindelijk! Na al wel 6x in de winkel hebben gepast mocht ik ze dan toch bestellen, deze mooie Chelsea Boots! Kijken jullie mee?

Ik ben stiekem best trots op de beginfoto. De foto was eigenlijk een ‘foutje’ maar toch wel gaaf geworden:) De lampjes geven zo’n gaaf bokeh effect, leuk!

Maar ik ga het niet over de foto’s hebben maar over mijn nieuwe schoenen, de schoenen die ik al een tijdje wou kopen en die ik al een aantal keer heb gepast in de winkel, deze mooie Chelsea Boots!

Ik wou al een tijdje deze mooie laarsjes die je makkelijk kan aan doen. Ze zitten echt ontzettend lekker en zijn erg makkelijk om aan te doen door het elastiek aan de zijkant. Ook kan je ze met veel verschillende dingen combineren. Ik heb er erg veel zin in om de schoenen te combineren!

IMG_1549IMG_1575

De schoenen zijn van het merk ‘Ann Rocks’. Ik kon kiezen uit de kleuren Zwart en Cognac. Ik heb voor de kleur Cognac gekozen omdat ik heel erg van deze kleur houd, ik vind het een stoere kleur en het staat heel mooi bij verschillende andere kleuren. Ik denk dat ze erg mooi zullen staan bij een spijkerbroek. Ook als ik het bij een rokje of jurkje gaan ze erg leuk staan, denk ik. Als ik ze zou combineren met een rokje of jurkje wordt het niet zo saai door deze kleur. Ik heb meestal een zwart rokje of jurkje met een zwarte panty aan waarbij zwarte schoenen dan een beetje donker staan.

De schoen zijn van leer en bevallen tot nu toe heel erg goed! Ik ben zo benieuwd hoe ik het allemaal kan combineren!

IMG_1597

IMG_1578

De laarsjes hebben een heel mooi detail op de achterkant, een fake rits! Ik vind het een heel mooi detail en dat maakt de laarsjes echt af. De ritsen zijn een koper kleurig en passen goed bij de cognac kleur. De hakjes zijn ongeveer 3 cm hoog. De binnenkant van de schoenen is ook van leer, dat loopt heel lekker.

IMG_1583

IMG_1585

De laarsjes komen van de ziengs en zijn 99,99 euro.

Ik ben heel blij met mijn aankoop en ze zullen vast heel vaak in outfitposts voorbij komen:)

Laat je in de comments weten wat jij van deze Chelsea Boots vind? En met wat zou jij ze combineren? 

Als laatst hoop ik dat jullie een leuke en gezellige kerst hebben gehad en ik wens jullie een heel gelukkig nieuw jaar!

Heel veel liefs,

Jill <3

11 gedachtes over “New in: Chelsea Boots!

  1. Aah, wat super leeuk! Ik vind ze echt geweldig!! <3 Ik heb alleen hele vervelende, smalle voeten, en ze verschillen ook nog eens een maat! Ik wil nog heel graag nieuwe laarsjes, misschien ga ik dit weekend nog maar eens langs bij Ziengs!
    xx Geraldine

    Like

Geef een reactie

