DIY Room inspiration

IMG_1248

Heey hallo bonjour,

Het is al een tijdje geleden dat ik een blogje heb geplaatst maar bij deze, de DIY Room inspiration! Dit zijn erg makkelijke DIY’s maar die toch  heel leuk zijn om te maken. Binnenkort komt er ook een DIY Room decor video van Coco.

Even nog wat voor ik begin, wij zijn genomineerd voor de  Sunshine Blogger Award een tijdje terug. Als je genomineerd bent moet je 15 random feitjes over jezelf vertellen en 15 andere bloggers nomineren. Vinden jullie het leuk om 15 random feitje van ons te weten? Laat het onder in de comments weten. Laat ook even weten wat je favoriete blog is en blogs die ook voor de Sunshine Blogger Award moeten genomineerd worden!

 Let’s get started…!

IMG_1229

IMG_1186IMG_1187

Ik heb aan één wand op mijn muur een spijker. Ik vind het leuk om daar dingen aan te hangen zoals mijn hartjes letterbak of mijn vintage camera (van de kringloop, coco heeft er ook 2!) Zoals je ziet heb ik ook een tekst op mijn muur, deze komt van de action. De tekst heeft voor mij geen speciale betekenis, ik vond hem gewoon leuk:)

 

IMG_1140IMG_1139

IMG_1146IMG_1160

20140926_154621

Dit idee heb ik van stillababe09 (Meredith) op youtube. Mijn kastdeuren hebben heel lang vol gehangen met knipsels uit tijdschriften en foto’s maar ik vond het wel weer eens tijd voor iets nieuws. Deze papiertjes kan je gewoon gratis pakken bij de Gamma! Ik heb ze vast gemaakt met plakgum.

 

IMG_1214IMG_1204

Dit is een hele makkelijke DIY. Je hebt een spiegel en lampjes nodig, doe de lampjes om je spiegel heen en voilà! Je hebt een super leuke en herfstige spiegel:)

20141007_182845

20141007_184049IMG_1169

In de herfst is het heerlijk om lekker in je kamer films te kijken. Hierbij moeten geur kaarsjes natuurlijk niet ontbreken! Ik heb een kaarsen glas versiert met nagellak, dit is heel makkelijk en het ziet er toch net iets leuker uit dan een saai doorzichtig glas.

IMG_1219

IMG_1218IMG_1180

Als laatst heb ik nog de slinger van allerlei verschillende papiertjes en whasitape. Ik vind dit er heel schattig uit zien en kan je kamer een stuk vrolijker maken! De slinger is heel makkelijk om zelf te maken. Ik heb ook een slinger met allemaal quotes gemaakt, die hangt ergens anders in huis.

Ik hoop dat dit jullie een beetje inspiratie heeft gegeven en tot snel!

Kus, Jill

Vergeet niet te een berichtje achter te laten of we mee moeten doen met de Sunshine Blogger Award, je lievelingen blogs te melden en die je aanraad voor de Sunshine Blogger Award! Heb je nog een opmerking, compliment of tip over dit artikel laat dat dan ook hieronder achter, ik hoor het graag! <3

Geplaatst in DIY

6 gedachtes over “DIY Room inspiration

  1. Hey lieve Coco en Jill! Ik vind het super als jullie die 15 random feitjes over jullie zelf vertellen, dus ik ben benieuwd! En mijn favo blog is natuurlijk die van jullie, http://www.thatstylebook.wordpress.com!! Ik weet eigenlijk niet welke andere bloggers genomineerd kunnen worden, maar dat weten jullie zelf al misschien wel!? Nou ik ben benieuwd! xxx Noah02

    Ps. superleuke diy Jill!

    Like

Geef een reactie

