OOTD: The flying autumn

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hi lovely Ladies and Lads,

Het was vandaag prachtig weer; tijd voor foto’s. Ik draag vandaag mijn favoriete broek, het is een high-waised broek van de H&M Dividend en zit echt geweldig. Het T-shirtje wat ik draag heb ik zelf gemaakt het patroon kwam uit de knip-mode (De nieuwe knipmode is echt een aanrader er staan leuke patronen in voor bijvoorbeeld een trui of een lekker warm vest).

Mijn vest/kimono komt van de Forever21, echt een super leuke winkel! Voor weinig geld heb je leuke originele items.

En dan tot slot mijn schoenen. Ze zijn net nieuw en echt liefde op het eerste gezicht <3. Voor de winter wilde ik graag Chelsea boots met een wat grovere blokhak en kleine plateau. Uiteindelijk heb ik ze gevonden bij Van Haren in echt leer (dat vind ik wel zo fijn voor de winter en het blijft langer mooi).

En als laatste 3 foto’s. Die zwart-witte is even een uitprobeersel met een speciale bewerking, ik vond het wel leuk geworden. De andere twee zijn aanraders voor deze winter. De een is lipbalsem met menthol, dat is echt zo fijn voor deze (koude) maanden. Ik vind altijd fijn om een in de herfst een knot te dragen, ik doe dit altijd best snel en simpel; Maak met je handen van je haar een staart, twist je staart vervolgens een paar keer en draai het dan in een knot elastiekje er in en je bent snel klaar en het is heel simpel :).

Misschien geniet jij nu al lekker van je vakantie of moet je er nog even tegen aan zet hem op!

xx Coco

En nog even een natuurfotootje :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 gedachtes over “OOTD: The flying autumn

Geef een reactie

