white blouse and red lips

IMG_1067

Hee allemaal,

vandaag heb ik een simpele maar leuke school outfit.

Ik ben echt dol op deze highwaisted jeans! Deze jeans zit heerlijk en ik vind het een mooie kleur voor de herfst/winter. Ik heb hem gecombineerd met een wit bloesje, wat een beetje oversized is, en een grijs vestje die ik om mijn middel heb geknoopt. Zelf vind ik dat heel leuk staan omdat het net wat extra’s geeft in de outfit. Ook heb ik vandaag weer mijn witte all stars aan. Ze zijn zo makkelijk te combineren! Je zult ze waarschijnlijk nog vaak terug zien:)

Deze outfit is al wat meer gericht op de wat koudere dagen maar deze week word het nog lekker nazomer weer, geniet er nog even van!

Lovee,

Jill

IMG_1091

IMG_1098

IMG_1114IMG_1122

Blouse: Vero Moda

Vestje: H&M Divided

Jeans: H&M Divided

schoenen: Converse All Stars

Armband: Noosa Amsterdam

Lip: Etos colourbalm stift

5 gedachtes over “white blouse and red lips

Geef een reactie

