lace shirt and penny

IMG_0975

IMG_0971

IMG_0979

 

Hey allemaal!

Deze outfit heb ik een tijdje geleden aan gehad maar ik wou het toch nog even met jullie delen!

Voor mijn verjaardag heb ik een Pennyboard gekregen en ik ben er echt heel blij mee! In deze blogpost zie je hem voorbij komen:) Ook heb ik nieuwe schoenen, daar ben ik ook ontzettend blij mee!

Veel plezier met kijken:)

 

X Jill

 

Trousers: Coolcat

Lace shirt: H&M

Shoes: All star

Ring: Van mijn vriendin:)

Necklace: HEMA

 

3 gedachtes over “lace shirt and penny

Geef een reactie

