Haarkrijtjes + uitleg

P8290084_1024

Het is vandaag vrijdag, een leuk moment voor een review. Ik heb namelijk haarkrijtjes gekocht en het leek me leuk om uit te leggen hoe je dat het beste kan doen!

Deze super leuke haarkrijtjes kocht ik bij big bazaar. Ik loop er zo nu en dan eens in om te kijken of ze wat leuks hebben. En ze hadden deze uitwasbare haarkrijtjes voor 1,50 euro in de kleuren turquoise/blauw en roze/paars. Ik heb de blauwe en de roze meegenomen.

P8290079

Als je het potje open maakt lijkt het een beetje op een oogschaduw potje. Alleen op de plek waar het spiegeltje zit, zit nu een soort zachte spons. Dat sponsje is om je haar tegenaan te leggen.

Hoe gaan je aan de slag:

Need:

-handoek

-haarspray

-haircolor

Allereerst voor je begint leg je je haar over de handdoek zodat je kleding niet vies wordt. Spuit daarna je haar met haarspray op de plek waar je het haarkrijt wilt gaan doen. Pak nu het haarkrijtje en maak het open. Doe je  pluk haar er tussen en klap hem vervolgens dicht. Trek het haarkrijtje nu naar beneden en kijk of je de kleur goed vindt. Zo niet herhaal deze stap dan. Spuit dan nogmaals de haarspray om er voor te zorgen dat het goed blijft zitten.

Ik vond het zelf leuk om een soort galaxy effect te maken door de af te wisselen van kleur.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zelf vond ik het erg leuk om te proberen. En de kwaliteit vond ik ook erg goed. Het is wel zo dat het na een paar uurtjes minder wordt en de kleur doffer. Ik zou dit zelf ook gebruiken voor feestjes of andere gelegenheden dat je haar toch voor eventjes anders is.

Wat vinden jullie hier van? Moet ik vaker een review doen? Gaan jullie het ook proberen? Laat het me weten in de comments!

 

X Coco

 

 

2 gedachtes over “Haarkrijtjes + uitleg

Geef een reactie

