DIY ijsjes

PicsArt-2

Het is volop zomer en dat is genieten. Zelf hou ik erg veel van ijsjes en maak ik ze ook graag zelf. Hieronder vind je een recept voor mijn zelfbedachte ijsjes!

Recept voor 3 ijsjes:

-Handvol bevroren cranberries

-Scheut vanilleyoghurt

-Scheut rode vruchten sap (ik gebruik de rode vruchten sap van Jumbo huismerk)

 

Aan de slag:

-Was je handen.

-Pak een staafmixer en maal de cranberries fijn, ondertussen voeg je beetje bij beetje de sap toe.

-Pak een lepel en roer de vanilleyoghurt er door heen.

-Pak de ijshoorntjes en vul ze met het mengsel.

-Laat ze 1 nachtje in de vriezer staan en dan zijn ze klaar!

 

Persoonlijk vind ik ze super lekker, verfrissend door de yoghurt en zoet door de cranberries. De ijsvormpjes die ik gebruik zijn van de Flying Tiger, zijn ze niet super cute?

PicsArt

Ga jij dit ook proberen? Of heb je zelf ook nog een lekker recept? Laat het ons weten in de comments!

 

X Coco

Geplaatst in DIY

Geef een reactie

